تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
چهارشنبه 19 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
۱۴۴ مرکز خدماترسانی عمومی، ارزیابی استاندارد شد
تاريخ:بيست و چهارم دی 1402 ساعت 12:31
|
کد : 286633
|
مشاهده: 529
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
محمد حسین طاهری در تشریح این خبر افزود: در رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ارتقای کیفی و استانداردسازی خدمات جزو اولویتهای کاری است و استاندارد خدمات هتلها، هتلآپارتمانها، خانههای سالمندان، اتاق مادر و کودک، مراکز پیشدبستانی و مهدهای کودک از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی قرار گرفتهاند.
وی با اشاره به اینکه خدمات جدید در زمینههایی نظیر آموزشی، گردشگری، عمومی، اجتماعی، تجاری، ورزشی و پستی است، ادامه داد: واحدهای ارائهدهنده خدمات برای بازاریابی موفق نیاز به ارتقای کیفیت، منطبق با نیاز روز بازار دارند، که استانداردسازی خدمات، زیربنای دستیابی به این بازار ها خواهدبود.
این مقام مسئول ادامه داد: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
http://new.sanatnews.ir/News//286633
برچسب ها :
ارزیابی
,
استاندارد
,
خدمات رسانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز