۱۴۴ مرکز خدماترسانی عمومی، ارزیابی استاندارد شد
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
تاريخ :
بيست و چهارم دی 1402 ساعت 12:31
|
|
کد : 286633
|
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند. محمد حسین طاهری در تشریح این خبر افزود: در رویکرد تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ارتقای کیفی و استانداردسازی خدمات جزو اولویتهای کاری است و استاندارد خدمات هتلها، هتلآپارتمانها، خانههای سالمندان، اتاق مادر و کودک، مراکز پیشدبستانی و مهدهای کودک از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی قرار گرفتهاند. وی با اشاره به اینکه خدمات جدید در زمینههایی نظیر آموزشی، گردشگری، عمومی، اجتماعی، تجاری، ورزشی و پستی است، ادامه داد: واحدهای ارائهدهنده خدمات برای بازاریابی موفق نیاز به ارتقای کیفیت، منطبق با نیاز روز بازار دارند، که استانداردسازی خدمات، زیربنای دستیابی به این بازار ها خواهدبود. این مقام مسئول ادامه داد: بازرسان استاندارد در راستای استانداردسازی خدمات، از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ مرکز خدماتی شامل هتل، هتل آپارتمان، دفاتر خدمات پستی، مراکز توانبخشی و مراقبتی (خانه سالمندان)، خدمات قالیشویی، سالنهای ورزشی، خدمات پایانههای فرودگاهی- ریلی و اتوبوسرانی تهران را مورد ارزیابی و بازرسی قرار دادهاند.
|