دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

تیم ملی فوتبال ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد

تیم ملی فوتبال ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد
  تاريخ:بيست و پنجم آبان 1401 ساعت 13:01   |     کد : 271495   |     مشاهده: 486
به گزارش صنعت نیوز، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی برخوردار است.
به گزارش صنعت نیوز، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی برخوردار است.

اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه گفت: تیم بسیار بسیار آماده، پرانرژی، مصمم، پرقدرت و در شرایط عالی به سر می‌برد.

مجری: تیم ملی کشورمان در محل اقامتشان مستقر شدند، همه چیز را کنترل کردید، طبق روال بود؟

اصولی: بله الحمدلله همه چیز در بهترین شکل ممکن و طبقه برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده بود پیش رفت و تیم در آمادگی کامل و روحیه بسیاری خوبی است. ان‌شاءالله امروز پشت درهای بسته بازی با تونس را خواهیم داشت.

مجری: به هر حال از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اصولی: تیم بسیار بسیار آماده، پرانرژی، مصمم، پرقدرت و در شرایط عالی راهی شدند. آخرین تمرینی که تیم ملی در کمپ زیر نظر آقای کیروش داشت فرصتی شد که در خدمت تیم باشیم و از نزدیک شاهد بودیم که در شرایط ایده آل و خوبی کارشان را به پایان رساندند و بعد از آن هم وقتی از هتل اعزام شدند مراسم بدرقه در همان هتل محل اقامت تیم ملی برگزار شد که جمعی از هموطنان و دوستان تشریف آورده بودند.

مادر سه شهید با گفته‌ها و صحبت‌های خودش تأثیر خوبی روی بچه‌ها گذاشت و بعد از آن هم راهی نهاد ریاست جمهوری شدیم و در محضر ریاست جمهوری ایران جناب آقای دکتر رئیسی بودیم و بچه‌ها و آقای کیروش صحبت‌های خودشان را انجام دادند و تعدادی از بازیکنان نقطه نظرات خودشان را گفتند، آقای رئیس جمهور هم گفتند پشت این تیم حمایت‌های مادی و معنوی کل کشور هست و به هر حال جای تقدیر و تشکر دارد که در طول آماده‌سازی تیم ما شاهد حمایت‌های پررنگ و قوی دولت بودیم و به هر حال مجموعه دولت هم کمک کردند.

مجری: پاداش هم نهایی شد؟

اصولی: پاداش منظورتان برای صعود و پاداش خاص و ویژه؟
ش
مجری: بله.

اصولی: بله، آقای رئیس جمهور وعده‌ای داده بودند که آن وعده انجام شد. برای صعود هم وعده داده شد که ان‌شاءالله تیم بتواند نتایج درخشانی کسب کند البته طبق بررسی‌های هیئت رئیسه فدراسیون برای نتایج مساوی یا برد و صعود هم پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است. امیدواریم همه این موارد دست به دست هم دهد و تیم با روحیه و اعتقادی بالا حضور مقتدرانه‌ای داشته باشد و این باور و اعتقاد باعث شود که دل میلیون‌ها ایرانی با نتیجه خوب و بازی‌های آبرومند شاد شود و این شادی در قاب تاریخی ۲۰۲۲ جام جهانی قطر ماندگار شود.

مجری: محل اقامت تیم ملی که مشکل خاصی ندارد؟

اصولی: خیر، به هر حال هتل‌های تیم‌ها براساس لیستی که فیفا اعلام می‌کند، انتخاب می‌شود. شرایط برای تیم کاملا مهیا است چند تا تیم و دبیرکل هفته قبل به قطر سفر کرده بودند و شرایط را رصد کردند. محل استقرار تیم‌ها یک پروتکلی دارد که این پروتکل توسط فیفا اعلام شده و براساس آن پروتکل‌ها باید یکسری امکانات و شرایط خاص مهیا باشد که تیم در کمال آرامش، حضور و آماده‌سازی را داشته باشد.

مسیر مجزا، آسانسور مجزا، رستوران مجزا، سالن غذاخوری مجزا این موارد ویژگی‌هایی است که این هتل دارد و امیدواریم که مشکلی پیش نخواهد آمد و در شرایط ایده آل آماده حضور به مساف تیم‌های انگلیس و آمریکا می‌شویم.

http://new.sanatnews.ir/News/1/271495
Share

تیم ملی فوتبال ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد
تیم ملی فوتبال ایران در آمادگی کامل به سر می‌برد
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است