شنبه 29 ارديبهشت 1403

09990 مخصوص شاکیان تلفن همراه

  تاريخ:بيست و چهارم تير 1388 ساعت 11:22   |     کد : 24627   |     مشاهده: 1307

مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايت‌هاي شركت ارتباطات سيار ايران گفت: سامانه دريافت اعتراض‌ها، انتقادها و شكايت‌هاي مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك به‌زودي راه‌اندازي مي‌شود.

محمد آبايي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: سامانه دريافت اعتراض‌ها، انتقادها و شكايت‌هاي مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك به‌زودي راه‌اندازي مي‌شود.

مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايت‌هاي شركت ارتباطات سيار ايران در ادامه تصريح كرد: تجهيزات مورد نياز سامانه دريافت شكايت مشتركان از طريق پيامك خريداري شده و اقدامات مورد نياز صورت‌ گرفته است.

وي با بيان اينكه ارسال شكايت‌ها در حال حاضر از دو روش انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: كساني كه مشكلي در اين زمينه داشته باشند بايد با شماره ۰۹۹۹۰ تماس بگيرند و يا از طريق اينترنت و با مراجعه به سايت شركت ارتباطات سيار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را اعلام كنند.

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/24627
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است