يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
فولادگر عضو كميسيون صنايع و معادن گفت:

آخرين وضعيت رفت و برگشت 4 لايحه و طرح مهم در مجلس

  تاريخ:بيست و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 15:09   |     کد : 93   |     مشاهده: 2579
به گزارش صنعت نيوز، يك عضو كميسيون صنايع و معادن آخرين وضعيت 4 طرح و لايحه مهم در مجلس و مجمع تشخيص مصلحت نظام را تشريح كرد.

 

به گزارش صنعت نيوز، يك عضو كميسيون صنايع و معادن آخرين وضعيت 4 طرح و لايحه مهم در مجلس و مجمع تشخيص مصلحت نظام را تشريح كرد.

  

 

حميدرضا فولادگر در خصوص آخرين وضعيت لايحه ماليات بر ارزش افزوده در مجلس اظهار داشت: اين لايحه به استناد ماده 85 قانون اساسي در كميسيون اقتصادي مجلس نهايي شد و قرار بود درباره دوره اجراي آن در صحن علني راي‌گيري شود.

وي با بيان اين كه نوبت رسيدگي به اين لايحه در صحن علني مجلس نرسيده بود،افزود: بررسي كنندگان لايحه مايل بودند اين لايحه خارج از دستور در صحن علني مطرح شود اما اين درخواست در مجلس راي نياورد و بنابراين لايحه ماليات بر ارزش افزوده همچنان در نوبت رسيدگي صحن علني مجلس قرار دارد.

فولادگر با بيان اين كه در صورت تصويب لايحه ماليات بر ارزش افزوده مصوبه مجلس بايد براي تاييد شوراي نگهبان ارسال شود،گفت: اجراي اين لايحه در قانون بودجه سال 87 ديده نشده است اما اگر قانوني و ابلاغ شود،امكان ديده شدن دريافتهاي مالياتي در چارچوب آن در اواسط سال وجود دارد.

فولادگر در خصوص آخرين وضعيت طرح رفع موانع توليد نيز گفت: بررسي ايرادات شوراي نگهبان بر اين طرح در كميسيون اقتصادي مجمع تشخيص مصلحت نظام در حال انجام است و اين كميسيون در حال تكميل گزارشهاي خود براي ارايه به صحن علني مجمع است.

وي اضافه كرد: بررسي 20 اشكال لايحه سياستهاي اجرايي اصل 44 نيز در نوبت رسيدگي مجمع تشخيص مصلحت نظام قرار دارد.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: شوراي نگهبان لايحه توسعه صنايع دريايي را نيز براي سومين بار به مجلس بازگردانده است و اصلاح ايرادات آن در دستور كار كميسيون صنايع و معادن قرار دارد.

 

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/93
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است