يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

طرح ضربتی خاموشی تا یک ماه آینده در تهران اجرا می شود

  تاريخ:بيست و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 14:37   |     کد : 78   |     مشاهده: 2537
به گزارش صنعت نیوز، مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: طرح ضربتی خاموشی تا یکماه آینده در تهران اجرا می شود و از مردم خواسته می شود تا هر یک ، یک لامپ 100 واتی راخاموش کنند.

 به گزارش صنعت نیوز، مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: طرح ضربتی خاموشی تا یکماه آینده در تهران اجرا می شود و از مردم خواسته می شود تا هر یک ، یک لامپ 100 واتی راخاموش کنند.

سعید مهذب ترابی مدیر عامل شرکت برق تهران در جلسه امروز شورای شهر خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح قصد داریم تا میزان مصرف برق را کاهش دهیم .

وی همچنین افزود: 20 میلیون لامپ کم مصرف را در سطح شهر تهران توزیع خواهم کرد که با این کار در ساعات پیک ، مصرف برق 800 مگاوات کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت برق از افزایش 11 درصدی مصرف برق در ماه گذشته خبر داد وافزود: 30 تا 35 درصد کل تاسیسات برق موجود در کشور در تهران است و تهران بزرگ در رتبه اول مشترکین برق قرار دارد.

وی تصریح کرد: 49 درصد مشترکان برق تهران دارای مصارف خانگی هستند و این تعداد در کشور 34 درصد است، ضمن آنکه 23 درصد مشترکان تهران مصرف عمومی دارند که این میزان در کشور 7 درصد است.

به گفته ترابی، 68 درصد مصرف برق تهران دارای مصارف تجاری و خانگی است.

مدیرعامل شرکت برق تهران خاطرنشان کرد: در ساعت پیک ، بار توزیع برق 3800 مگاوات است و تا سال 1404 باید 6 میلیون مشترک را تحت پوشش قرار دهیم که افزایش 43 درصدی مشترکان برق نسبت به سال 86 را نشان می دهد.

به گفته وی، سالانه 150 هزار مشترک به مشترکان برق تهران افزوده می شود که افزایش 10 درصدی رشد مصرف برق را در هر سال به دنبال دارد.

وی همچنین گفت: در شهر تهران ما آلودگی نوری داریم چرا که این روشنایی ها در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست و متاسفانه ما آنقدر خیابانها را روشن می کنیم که بتوان در آن کتاب خواند.

 

 

 

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/78
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است