يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

برنامه‌اي براي افزايش قيمت بليط هواپيما در سال جاري نداريم

  تاريخ:بيست و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 13:20   |     کد : 49   |     مشاهده: 2819
به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به ابلاغ سياست‌ها و برنامه‌هاي لازم براي خريد هواپيما به شركت‌هاي هواپيمايي گفت: در سال جاري برنامه‌اي براي افزايش قيمت بليط هواپيما نداريم.

به گزارش صنعت نیوز، رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با اشاره به ابلاغ سياست‌ها و برنامه‌هاي لازم براي خريد هواپيما به شركت‌هاي هواپيمايي گفت: در سال جاري برنامه‌اي براي افزايش قيمت بليط هواپيما نداريم.

کاپیتان حسين خانلري  با اشاره به برنامه‌ريزي صورت گرفته براي ساماندهي پروازهاي شركت‌هاي هواپيمايي در تابستان يا «High Season» اظهار داشت: با توجه به ميزان تقاضا، پروازهاي فوق‌العاده براي شركت‌هاي هواپيمايي داخلي و خارجي را افزايش خواهيم داد.

وي افزود: با اين اقدام، دفاتر خدمات فروش بليط به راحتي مي‌توانند بليط مورد نياز مردم را در اختيار آنها قرار دهند.

به گفته وي، علاوه بر آن از تمامي ظرفيت ناوگان داخلي براي حمل مسافر در ايام تابستان استفاده و يا High Season خواهيم كرد. اين موضوع به تمامي شركت‌هاي هواپيمائي ابلاغ شده و اين شركتها نيز مشغول آماده‌سازي هواپيماهاي خود اعم از تعمير و سرويس هستند.

خانلري يادآور شد: خريد هواپيما با اين سازمان نيست ولي سياست‌ها و برنامه‌هاي لازم براي خريد هواپيما به شركت‌هاي هواپيمايي ابلاغ شده و تسهيلات بانكي نيز در اختيار آنها قرار خواهد گرفت تا بتوانند به راحتي خريد كنند.

وي با اشاره به تغيير قيمت بليط هواپيما در سال جاري تصريح كرد: براي افزايش قيمت بليط هواپيما در سال جاري برنامه‌اي نداريم.

وي افزود: براي ادغام شركت‌هاي هواپيمايي اين موضوع به خود شركت‌ها واگذار شده و ما نيز مشغول مطالعه اين امر هستيم. از اين شركت‌ها خواسته شده نظرات و پيشنهادات خود را به سازمان ارايه كنند. ما معتقديم بايد از امكانات و توانمندي همديگر استفاده كرد و شركت‌هاي هواپيمايي با يك هم‌افزايي، خدمات بهتر و مطلوب‌تري را به مردم ارايه كنند.

 

 

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/49
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است