يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
از سوي وزير راه صادر شد:

دستور گسترش حمل و نقل ريلي براي كاهش تردد جاده‌ اي

  تاريخ:سی و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 19:06   |     کد : 461   |     مشاهده: 745
به گزارش صنعت نیوز، وزير راه و ترابري به همراه معاونان اين وزارتخانه از طرح‌هاي توسعه‌اي بندر شهيد رجايي بازديد و دستورات لازم در زمينه توسعه اين بندر را صادر كرد.

به گزارش صنعت نیوز، وزير راه و ترابري به همراه معاونان اين وزارتخانه از طرح‌هاي توسعه‌اي بندر شهيد رجايي بازديد و دستورات لازم در زمينه توسعه اين بندر را صادر كرد.  
  به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نيوز، مهندس محمد رحمتي در بازديد از بندر شهيد رجايي با تاكيد بر توسعه اين بندر، دستورات لازم را در زمينه گسترش حمل و نقل ريلي و توسعه‌ خطوط راه‌آهن به منظور كاهش تردد جاده‌اي براي حمل كالا، صادر كرد.

 وزير راه و ترابري همچنين در جلسه‌ شوراي حمل و نقل استان هرمزگان شركت كرد و در جريان امور حمل و نقل در اين استان قرار گرفت.

 

در اين جلسه مسوولان حمل و نقل استان هرمزگان در شقوق مختلف به ارائه گزارش عملكرد خود پرداختند؛ ارائه گزارش توسعه بندر شهيد رجايي در فاز يك و دو از جمله اين گزارش‌ها بود.

 

همچنين وزير راه و ترابري در جلسه شوراي حمل و نقل استان هرمزگان با تاكيد بر استفاده از نيروهاي بومي اين استان خواستار انعكاس فعاليت‌ها و عملكردهاي حوزه حمل و نقل شد.

 

مهندس رحمتي در اين جلسه بر نقش روابط عمومي در تعامل درون سازماني تاكيد و خواستار توجه و حمايت مسوولان از روابط عمومي‌ها شد.

 

براساس اين گزارش با حضور وزير راه و ترابري در بندر شهيد رجايي از سه شناور راهنمابر هادي بهره‌برداري شد.

 

شناورهاي راهنمابر هادي عمليات انتقال ماموران راهنما را به داخلي كشتي انجام مي‌دهند كه اين ماموران كشتي‌هاي ورودي به بندر را به منظور ورود به اسكله‌ راهنمايي مي‌كنند

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/461
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است