يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اعلام حمایت نائب رییس مجمع مشورتی خلق اندونزی از برنامه ی هسته ای ایران

  تاريخ:بيست و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 11:41   |     کد : 36   |     مشاهده: 2987
به گزارش صنعت نیوز، نائب رییس مجمع مشورتی خلق اندونزی در ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی ضمن حمایت ار برنامه های هسته ای کشورمان ، ایران را در بین جهان اسلام از بالاترین درجه محبوبیت برخوردار دانست که باید سرمشق و الگوی دیگر کشورها قرار گیرد.

 به گزارش صنعت نیوز، نائب رییس مجمع مشورتی خلق اندونزی در ملاقات سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی ضمن حمایت ار برنامه های هسته ای کشورمان ، ایران را در بین جهان اسلام از بالاترین درجه محبوبیت برخوردار دانست که باید سرمشق و الگوی دیگر کشورها قرار گیرد.

 در ملاقاتی که عصر امروز دوشنبه در محل مجمع مشورتی خلق اندونزی صورت گرفت، سفیر کشورمان  دو سال و نیم تعلیق برنامه های هسته ای و پاسخ به سئوالات غربیها در چهارچوب مدالیتی توسط جمهوری اسلامی ایران را در نشانگر حسن نیت کشورمان در حل و فصل مسائل هسته ای با کشورهای اروپایی و امریکادانست و گفت: ایران برای بار سوم با ارائه بسته جامع پیشنهادات خود که بر اساس احترام متقابل و اصل برابری و در بر گیرنده موضوعات سیاسی، امنیتی و اقتصادی است، می کوشد تا بار دیگر فرصتی را برای پایان دادن به مسائل فی مابین فراهم آورد.

بهروز کمالوندی هدف از ارائه مشوق های غرب به جمهوری اسلامی ایران را تنها برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی جهانیان در جهت تخریب چهره ایران و ایراد فشار بیشتر ارزیابی کرد و گفت آنها انتظار دارند که جمهوری اسلامی ایران دست آوردهای عظیم خود را با مشوق های کم ارزش مبادله نماید ولی باید بدانند که مسئولین و تمام مردم ایران در دفاع از دست آودرهای عظیم کشور در بهر برداری از انرژی هسته ای صلح آمیز هم صدا هستند .

وی از پروفسور " آ.ام فتوی" عضو این مجمع فتوی بعنوان فردی مبارز و انقلابی خواست تا در افشاگری نیت پلید غربیها در این خصوص و آگاه نمودن مردم مسلمان اندونزی از تلاشهای جمهوری اسلامی ایران ، سفارت کشورمان را مساعدت نمایند. عضو هیئت رییس مجمع مشورتی خلق اندونزی هم ضمن ستودن جمهوری اسلامی ایران بخاطر تلاشهای کشورمان در بدست آودرن استقلال در زمینه های مختلف ، خواستار ایستادگی ایران در مقابل فشارهای غرب گردید و آمادگی خود را برای انجام هرگونه مساعدت اعلام نمود.  

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/36
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است