يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

گردان‌های القسام ارتش رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

  تاريخ:هجدهم ارديبهشت 1403 ساعت 09:52   |     کد : 288391   |     مشاهده: 33
گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل تصمیمش برای حمله به رفح تهدید کرد.
به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه کوتاهی نوشت: «حمله به رفح را انتخاب کردید.. از آنجا عبور نخواهید کرد.»
طبق گزارش روسیا الیوم، القسام عکسی از نیروهایش که درحال مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی هستند و خودروهایشان را ویران می‌کنند، منتشر کرد.
دوشنبه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم حمله‌ای ناگهانی را به زعم آنها «علیه اهداف حماس» در شرق رفح آغاز کردند.
ارتش اشغالگر از ساکنان شرق رفح خواسته فورا منطقه را تخلیه و به سمت منطقه «بشردوستانه گسترده» در المواصی در خان یونس حرکت کنند تا برای آغاز عملیات خود علیه این شهر آماده شود. ارتش رژیم صهیونیستی حمله هوایی را چند ساعت پس از این اطلاعیه آغاز کرد.
کابینه جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه با ادامه عملیات نظامی در رفح موافقت کرد.
این درحالی است که شامگاه دوشنبه جنبش حماس اعلام کرد اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی به محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر و عباس کامل، رئیس اطلاعات عمومی مصر اطلاع داده با پیشنهاد آنها در مورد توافق آتش‌بس در غزه موافق است.
حملات به رفح در حالی است که این شهر آخرین پناهگاه آوارگان در نوار آسیب دیده غزه از آغاز عملیات زمینی نیروهای اشغالگر در ۲۷ اکتبر گذشته است.

http://new.sanatnews.ir/News/1/288391
Share

برچسب ها :  رژیم صهیونیستی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است