جمعه 28 ارديبهشت 1403

دستگیری ۵۷ سارق و مالخر حرفه‌ای وسایل نقلیه در تهران

  تاريخ:دوازدهم ارديبهشت 1403 ساعت 14:53   |     کد : 288327   |     مشاهده: 96
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۵۷ سارق و مالخر حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت مسروقه در تهران خبرداد.
به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور در جریان اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ به اجرا درآمد، گفت: برخورد با سارقان یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس است و در همین راستا نیز مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی است. در همین راستا نیز طرح‌های مختلفی برای برخورد با سارقان به اجرا درآمده که نتیجه آن کاهش سرقت از ابتدای سال جاری تا کنون در پایتخت است.
وی ادامه داد:‌ همچنین ما در کنار برخورد با سارقان، طرح برخورد با مالخران و دیگر افراد مرتبط با چرخه سرقت را به اجرا درآوردیم و در همین راستا نیز طرح‌های مختلفی به اجرا درآمده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اجرای آخرین مرحله از طرح برخورد با سارقان و مالخران گفت:‌این طرح طی روزهای اخیر و با تمرکز بر سارقان و مالخران وسایل نقلیه به اجرا درآمد و در جریان آن همکاران من در پلیس آگاهی پس از چندین روز انجام کار اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی ۵۷ سارق و مالخر را که در امر سرقت خودرو و محتویات و همچنین خرید آن نقش داشتند شناسایی و دستگیر کردند.
ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ این سارقان در جریان بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره سرقت خودروی مسروقه و ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که این وسایل نقلیه از آنان کشف شده است. همچنین ۲۰۰۰ قطعه دزدی نیز از متهمان کشف شده است. عمده متهمان دستگیر شده نیز جزو سارقان حرفه‌ای هستند و برخی از آنان نیز سابقه‌دارند.
وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است، گفت: اجرای این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است و پلیس عزم جدی برای برخورد با سارقان دارد و خوشبختانه دستگاه قضایی نیز هاهنگی خوبی در این زمینه دارد.

http://new.sanatnews.ir/News/1/288327
Share

برچسب ها :  نیروی انتظامی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است