سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

ترزیچ: خودمان را باور داشتیم و پیروز شدیم

  تاريخ:بيست و نهم فروردين 1403 ساعت 10:03   |     کد : 288171   |     مشاهده: 78
سرمربی بوروسیا دورتموند در ستایش از عملکرد شاگردانش برابر اتلتیکو مادرید گفت: دست به کاری زدیم که دیگران در انجامش ناتوان بودند و این ارزش کار ما را به خوبی نشان می‌دهد
به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند با وجود عملکرد ناامیدکننده‌اش در بوندسلیگا به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. زنبورها در بازی برگشت برابر اتلتیکو مادرید با نتیجه چهار بر دو به پیروزی دست پیدا کردند تا علاوه بر جبران شکست بازی رفت راهی دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.
به نوشته اسکای‌اسپورت، ادین ترزیچ، سرمربی بوروسیا دورتموند پس از بازی گفت: بسیار خوشحالم و به این بازیکنان افتخار می‌کنم. اگر به دو بازی نگاهی داشته باشیم پی‌ می‌بریم که در ۱۸۰ دقیقه تنها ۳۰ دقیقه بد بازی کردیم. با شایستگی راهی دور بعد شدیم.
او ادامه داد: به نظرم عملکرد بهتری نسبت به اتلتیکو مادرید داشتیم و تیم شایسته در نهایت به پیروزی رسید و صعود کرد. در ابتدای نیمه دوم به مشکل برخوردیم. گل اتلتیکو مادرید شرایط را برای ما سخت کرد اما ناامید نشدیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم. بدون ایمان نمی‌توان به چیزی دست پیدا کرد. دریافت یک گل یا از دست دادن فرصت مهم نیست. مهم این است که یک تیم به خودش ایمان داشته باشد و ما برابر اتلتیکو مادرید چنین تیمی بودیم.
ترزیچ در ادامه صحبت‌هایش گفت: به تیمی چهار گل زدیم که بسیار کم گل می‌خورد. برابر اتلتیکو مادرید دست به کاری زدیم که دیگران در انجامش ناتوان بودند و این ارزش کار ما را به خوبی نشان می‌دهد. دورتموند زیاد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود نمی‌کند و اکنون که چنین فرصتی را به دست آورده‌ایم باید از آن کاملا بهره گرفت. اکنون باید در نیمه‌نهایی به مصاف پاری‌سن‌ژرمن برویم و باید نهایت تلاش را برای فینالیست‌شدن به کار گرفت.

http://new.sanatnews.ir/News/1/288171
Share

برچسب ها :  فوتبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است