۷۰ همت برای زمینهای مورد نیاز طرح جوانی جمعیت تامین شد
|
رشد ۵۵ درصدی ترانزیت در ۲ ماهه امسال
|
بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیهساز پل فرماندهی کشتی
|
اوجی خبر داد: آمادگی وزارت نفت برای بهرهبرداری از دو طرح ملی
|
وزیر صمت وارد بندرعباس شد
|
از توافق با هند راضی هستیم
|
افزایش تولید نفت به ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار بشکه در سال گذشته
|
ارائه امتیازات ویژه به واحدهای تولیدی برای رفع ناترازی برق
|
قرارداد یک میلیارد دلاری نفتیها با شرکتها
|
تفاهم نامه خدمات و فعالیت های پروژه های فشارافزایی پارس جنوبی امضا شد
|
وزیر نفت: از سال ۱۳۹۷ بالاترین میزان صادرات نفت را داریم
|
وزیر صمت: تعهد اول در اجرای هر طرح صنعتی توجه به محیط زیست است
|
ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
|
يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
افزایش سرعت بازرگانی هدف مهم راهآهن
تاريخ:پانزدهم بهمن 1402 ساعت 09:18
|
کد : 287108
|
مشاهده: 136
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت راهآهن، افزایش سرعت بازرگانی را هدف مهم این شرکت دانست و گفت: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت راهآهن، افزایش سرعت بازرگانی را هدف مهم این شرکت دانست و گفت: اولویت اصلی ما حمایت تمام قد از بخش خصوصی است.
"سید میعاد صالحی" در نشست با مالکان واگن باری بخش خصوصی افزود: بارهای مسیر ریلی بیشتر اوقات در مدت سه روز از شمال شرق کشور به بندر میرسد اما ۵۰ روز معطل تخلیه و ترخیص میشود و این موضوع به شدت بر کاهش سرعت بازرگانی تاثیر میگذارد.
وی گفت: اصلاحات انجام شده تا کنون، هیچگاه افزایش سرعت بازرگانی را به همراه نداشته است. گاهی عده ای از واگن باری به عنوان انبار استفاده میکنند تا دموراژ کشتی ( کرایه معطلی، خسارت بیکارماندگی) ندهند.
مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: بهره وری مدیران مناطق انگیزه ای برای حمل واگن خالی ایجاد نمیکند و بیشتر به افزایش بارگیری توجه شده است نه افزایش سرعت حمل بار.
وی ادامه داد: برخی از مشکلات شرکتهای حمل و نقل ریلی ریشههای ۳۰ تا ۵۰ ساله دارد که حل همگی به طور همزمان ممکن نیست، اما باید مبتنی بر انضباط برای حل تک تک آنها برنامه ریزی کرد.
صالحی با اشاره به واگذاری مالکیت همه واگنهای باری به بخش خصوصی گفت: تعمیرات و نگهداری واگنهای باری بخش خصوصی نیز باید به عهده خودشان باشد، زیرا مشی راه آهن خروج از تصدی گری و تسهیل فضا از یک سو و نظارت از سوی دیگر است.
http://new.sanatnews.ir/News/1/287108
برچسب ها :
راه آهن
,
بازرگانی
,
سرعت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
آخرين اخبار
پورابراهیمی: مجلس درباره وضعیت بازار سرمایه جلسه فوقالعاده برگزار کند
زمان مالیات بر عایدی سرمایه میلیاردرها فرا رسیده است؟
لغو یک کنسرت در تهران
حمل غیرمجاز و قاچاق دام عامل بیماری تب کریمه کنگو
یک هزار و ۶۱۰ پروژه گردشگری در کشور بهرهبرداری شد
فیلم «سلنا گومز» اهالی کن را به وجد آورد
تتلو به حبس محکوم شد
ابلاغ بیش از ۵۰ بخشنامه و آییننامه در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت
نسخههایی برای عیالوار شدن خانوادهها
هزینه ۳.۸ میلیارد دلاری برای تامین سوخت نیروگاهها
ماجرای ارتباط سیگنال با سازمانهای اطلاعاتی آمریکا چیست؟
ارتباط در اجتماع بودن با عملکرد شناختی
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز