۷۰ همت برای زمینهای مورد نیاز طرح جوانی جمعیت تامین شد
|
رشد ۵۵ درصدی ترانزیت در ۲ ماهه امسال
|
بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیهساز پل فرماندهی کشتی
|
اوجی خبر داد: آمادگی وزارت نفت برای بهرهبرداری از دو طرح ملی
|
وزیر صمت وارد بندرعباس شد
|
از توافق با هند راضی هستیم
|
افزایش تولید نفت به ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار بشکه در سال گذشته
|
ارائه امتیازات ویژه به واحدهای تولیدی برای رفع ناترازی برق
|
قرارداد یک میلیارد دلاری نفتیها با شرکتها
|
تفاهم نامه خدمات و فعالیت های پروژه های فشارافزایی پارس جنوبی امضا شد
|
وزیر نفت: از سال ۱۳۹۷ بالاترین میزان صادرات نفت را داریم
|
وزیر صمت: تعهد اول در اجرای هر طرح صنعتی توجه به محیط زیست است
|
ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
|
يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تفاهم وزارتخانههای فرهنگ و صنعت در فعالسازی کمیسیون ملی تبلیغات
تاريخ:هجدهم مهر 1402 ساعت 14:58
|
کد : 283707
|
مشاهده: 357
به گزارش صنعت نیوز، جلسه مشترک معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار و مقرر شد فعالسازی کمیسیون ملی ویژند (برند) و کمیسیون ملی تبلیغات در دستور کار این وزارتخانهها قرار گیرد.
به گزارش صنعت نیوز، جلسه مشترک معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاون تجارت و خدمات وزارت صمت برگزار و مقرر شد فعالسازی کمیسیون ملی ویژند (برند) و کمیسیون ملی تبلیغات در دستور کار این وزارتخانهها قرار گیرد.
جلسه مشترک معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت سهشنبه- ۱۸ مهرماه- در ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار و مقرر شد به منظور حمایت از کسب و کارها و نشانهای تجاری برتر داخلی، موضوع فعالسازی کمیسیون ملی ویژند (برند) و کمیسیون ملی تبلیغات، به صورت ویژه در دستور کار وزارتخانههای فرهنگ و ارشاد اسلامی و صمت قرار گیرد.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست ضمن استقبال از تشکیل کمیسونهای مشترک، بر استفاده از همه ظرفیتهای حقوقی برای پیشبرد امور در این کمیسیونهای دوگانه تاکید کرد.
فرشاد مهدیپور با اشاره به ماده (۱۵) آییننامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانونهای آگهی و تبلیغاتی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی تبلیغات کشور، از پشتوانه قانونی لازم برای حل مسائل مرتبط با تبلیغات به طور کلی و تبلیغات صنعتی برخوردار است و ما برای تقویت صنایع داخلی با تمام توان از این مرجعیت قانونی استفاده میکنیم.
علیرضا شاهمیرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت نیز ضمن اشاره به نقش محوری معاونت مطبوعاتی در فرآیند سیاستگذاری و تصمیمگیری در حوزه تبلیغات، بر لزوم همکاری مشترک دو وزارتخانه برای حمایت و تقویت توان تبلیغاتی کسب و کارهای خرد تاکید کرد.
لزوم ساماندهی و نظارت بر برگزاری همایشها و رویدادهایی که در آنها بدون توجه به ضوابط و مقررات موجود به معرفی برندهای برتر پرداخته میشود نیز از جمله موضوعهای مورد اشاره معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در این نشست بود.
عباس محمدیان مدیرکل و مسعود اسعدی معاون دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین امیرحسین اسدی مدیرکل و عطا قائدی معاون دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت هم در این جلسه مشترک هماندیشی حضور داشتند.
محمدیان در سخنانی پویایی و جهش در صنعت را منوط به تقویت حوزه تبلیغات دانست و بر لزوم توجه ویژه به تبلیغات به عنوان پایه و اساس نوآوری، خلاقیت و تحول در صنایع کشور تاکید کرد.
اسدی هم با اشاره به جلسات و همکاریهای اخیر دفتر تبلیغات و دفتر خدمات کسب و کار گفت: در نظر است با استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای موجود در هر دو وزارتخانه، شرایط تبلیغات برای کسب و کارهای خرد فراهم شود و تحولات مناسبی در این باره را رقم بزنیم.
برگزاری همایشها، جشنوارهها و نمایشگاههای مشترک در حوزه تبلیغات، همکاری مشترک برای ممانعت از دخالت اتحادیههای صنفی در امور کانونهای آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شناسایی و بهکارگیری دیگر ظرفیتهای دو وزارتخانه که میتواند در تحقق شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) موثر باشند نیز از دیگر نکات مورد اشاره حاضران در این نشست مشترک بود.
http://new.sanatnews.ir/News/1/283707
برچسب ها :
وزارت صمت
,
وزارت فرهنگ و ارشاد
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
علت مرگ پلنگ دنا اعلام شد
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
آخرين اخبار
تاج روسها به چنگ غول نروژی افتاد
مدیرعامل شرکت نفت خبر داد: پیشگامی ایران در تولید گاز پارس جنوبی
احداث راه آهن سریع السیر تهران- مشهد در دستور کار جدی راه آهن است
تأثیر توجه به مباحث ژنتیکی در مسئله جوانی جمعیت
افزایش ۱۳۵ درصدی مصرف دخانیات در دختران ۱۳ تا ۱۵ سال
اعظمی: موانع صادرات سیبزمینی و پیاز برطرف شود
زاخارووا: سفر پوتین به چین آینده جهان را تعیین میکند
راهیابی فیلم شهاب حسینی به جشنواره کانادایی
آیا کودکانمان اموال ما هستند؟!
حضور روزانه ۲۰۰ هزار کارگر در محله چیتگر شمالی
پورابراهیمی: مجلس درباره وضعیت بازار سرمایه جلسه فوقالعاده برگزار کند
زمان مالیات بر عایدی سرمایه میلیاردرها فرا رسیده است؟
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز