جمعه 28 ارديبهشت 1403

۴۰۶ فقره تصادف به علت حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌های تهران

  تاريخ:چهارم ارديبهشت 1402 ساعت 12:25   |     کد : 275591   |     مشاهده: 260
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تصادفات دنده عقب مانند تصادفات شاخ به شاخ عمل می‌کند و فرایند دو نیرو بسیار زیاد و منجر به خسارت و جراحت بسیار بالا می‌شود.
۴۰۶ فقره تصادف به علت حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌های تهرانسرهنگ حمید حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، گفت : دنده عقب گرفتن در بزرگراهها می تواند علل گوناگونی داشته باشد از جمله نقص تابلو و یا حواس پرتی رانندگان و یا استفاده از تلفن همراه و صحبت کردن با سرنشینان که هرکدام از این موارد خطرات خاص خود را دارند .
وی افزود : یکی دیگر از این موارد عدم آشنایی راننده با راه است که می توان در این خصوص به استفاده از مسیریابها قبل از حرکت اشاره داشت که راننده قبل از حرکت کردن مسیر خود را به دقت و دقیق از این طریق مشخص نماید .
سرهنگ حمیدی گفت : در سال گذشته ۴۰۶ فقره تصادف به علت حرکت با دنده عقب در سطح بزرگراههای شهر تهران داشتیم که ۸۰فقره از آن منجر به جرح و فوت شد .
سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ گفت : مابقی تصادفاتی که اتفاق افتاد، منجر به خسارتهای بسیار شدیدی شد زیرا تصادفات دنده عقب مانند تصادفات شاخ به شاخ عمل می کند و فرایند دو نیرو بسیار زیاد و منجر به خسارت و جراحت بسیار بالا می شود .

http://new.sanatnews.ir/News//275591
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است