پنج شنبه 27 ارديبهشت 1403

برگزاري همایش فناوری های بومی ایران

  تاريخ:بيست و چهارم ارديبهشت 1387 ساعت 20:04   |     کد : 248   |     مشاهده: 1383
به گزارش صنعت نيوز، معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در همایش فناوری های بومی ایران که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، در قالب نمایش زنده کارگروهای صنایع دستی شرکت کرد.

به گزارش صنعت نيوز، معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در همایش فناوری های بومی ایران که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، در قالب نمایش زنده کارگروهای صنایع دستی شرکت کرد.

مژگان ژاله خاکی مسئول امور نمایشگاههای معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ضمن بیان این مطلب افزود: اولین همایش فناوری های بومی ایران با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی و امور فرهنگی و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف در محل دانشکده شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

 

وی در ادامه گفت: برنامه معاونت صنایع دستی استان تهران در این همایش در قالب نمایش زنده کارگروههای صنایع دستی با حضور 7 نفر از صنعتگران و هنرمندان این معاونت در رشته های معرق خط ، سفال، طراحی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، تذهیب، مینیاتور و زیورآلات سنتی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این همایش به همت انجمن فناوری های بومی ایران به منظور آشنایی و تشویق پژوهشگران و دانشجویان کشور برپا شد تا گام مثبتی در جهت خودکفایی باشد و انگیزه ای برای شروع بکار و پژوهش در این زمینه گردد.

 

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/248
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است