شنبه 1 ارديبهشت 1403
سرمايه
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام کرد: بورس به خاطر ماهیتی که دارد، می تواند شعار سال را محقق کند.
به گزارش صنعت نیوز، صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال ۲۰۲۴ را به ۳.۲ درصد تغییر داد که ۰.۱ درصد بیشتر از تخمین قبلی ارائه شده در ماه ژانویه بود.
به گزارش صنعت نیوز، نرخ ارز امروز در بازار غیر رسمی با روند کاهشی نسبت به روز قبل آغاز شد و با یک کانال عقب نشینی با مبلغ ۶۵ هزار تومان معامله شد.
به گزارش صنعت نیوز، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار آسیا پس از واکنش نظامی ایران به رژیم صهیونیستی از روز شنبه، بیشتر نزول کرد.
به گزارش صنعت نیوز، پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد.
به گزارش صنعت نیوز، هفدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فردا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود و متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ امروز مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.
به گزارش صنعت نیوز، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ارزی و انجام مراحل قانونی آن به دریافت ۲۰۰۰ یورو یا دلار اقدام کنند.
به گزارش صنعت نیوز، قیمت طلا امروز، سه‌شنبه (۹ آوریل) افزایش یافت و اندکی پایین‌تر از بالاترین رکورد در نوسان بود زیرا سرمایه‌گذاران منتظر صورتجلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا و داده‌های کلیدی تورم بودند تا نشانه‌هایی در مورد زمان و شدت کاهش نرخ بهره داشته باشند.
به گزارش صنعت نیوز، افزایش خوش‌بینانه به رویداد هاوینگ، بیت‌کوین را به بالای ۷۱ هزار دلار رساند.
به گزارش صنعت نیوز، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از برنامه‌ریزی این صندوق برای جذب سرمایه‌های خرد مردم به منظور رونق تولید مسکن خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، پیش‌بینی شده بود که قیمت بیت‌کوین در آخر هفته از ۶۸ هزار دلار به ۷۰هزار دلار برسد و همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این مطلب به ۶۹هزار و ۶۵۲ دلار افزایش یافته و با پیش‌بینی آن همراه شده است.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: ۳ ناشر سود سنواتی و جاری صاحبان سهام خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از ۶۰ هزار سهامدار در نیمه اول فروردین ماه واریز کردند.
به گزارش صنعت نیوز، با کمرنگ شدن امیدها برای کاهش نرخ بهره در آمریکا، بیت‌کوین سقوط کرد.
به گزارش صنعت نیوز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) با ۵ هزار و ۶۴۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۰۶ واحدی قرار گرفت.
به گزارش صنعت نیوز، تولید روسیه سریع‌ترین رشد را در نزدیک به ۱۸ سال گذشته در ماه مارس داشته است.
به گزارش صنعت نیوز، بازار سرمایه پس از آنکه در ساعات آغازین امروز با کاهش مواجه شد در دقایق پایانی روند صعودی به خود گرفت تا جایی که شاخص کل تنها ۲۵۹ واحد کاهش یافت که عدد قابل توجهی محسوب نمی‌شود و شاخص به دو میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.
به گزارش صنعت نیوز، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به آرامش و ثبات بازار ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ استفاده شده است.
به گزارش صنعت نیوز، فیچ رتبه AAA آلمان را با چشم‌انداز پایدار تایید کرد.
به گزارش صنعت نیوز، هفتمین جلسه حراج سکه طلا در روز چهارشنبه (۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲) با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار خواهد شد.
به گزارش صنعت نیوز، نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت که نباید ارز مسافرتی از جیب مردم و دولت داده شود.
انتها123456
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است