پنج شنبه 30 فروردين 1403
صنعت و ورزش
به گزارش صنعت نیوز، واگذاری بخش دیگری از سهام باشگاه پرسپولیس به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، اجرای مصوبه هیات دولت و رعایت الزامات AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای دنبال می‌شود.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش با استاد حسن لطیفی از کهن‌پیشکسوتان رشته ژیمناستیک دیدار کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رییس کمیسیون ورزشی استانداری تهران گفت: ورود بانوان تماشاگر شهرآورد ۱۰۳ پایتخت از درب غربی ورزشگاه آزادی خواهد بود.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان در سفری چند ساعته برای رقابت‌های جهانی تنیس، وارد جزیره کیش شد.
به گزارش صنعت نیوز، انتخاب عادل علامی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اما و اگرهای زیادی همراه است؛ به خصوص اینکه غلامی حتی سابقه یک روز سرمربیگری هم ندارد.
به گزارش صنعت نیوز، داوران بین‌المللی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر برای قضاوت در رقابت‌های پارالمپیک پاریس انتخاب شدند.
به گزارش صنعت نیوز، جامعه ورزش و جوانان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.
به گزارش صنعت نیوز، سایت فیفا در گزارشی به رکوردهای برتر جام جهانی فوتبال ساحلی امارات پرداخت.
به گزارش صنعت نیوز، علیرضا پسندیده، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی با دورموش علی ارسلان دبیر کل شهرداری شهر آنتالیا و مقامات ورزشی این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش صنعت نیوز، اتخاذ رویکرد جوان‌گرایی در تیم ملی فوتبال در شرایطی است که این پوست‌اندازی ممکن است بر نتایج تیم تاثیر منفی بگذارد؛ مسئله‌ای که باید آن را تحمل کرد تا نسل جدید با کسب تجربه در ترکیب جا بیفتد.
به گزارش صنعت نیوز، مجری طرح کارگاه آمایش و تدوین برش استانی برنامه راهبردی گفت: باتوجه به مصوبه اولین شورای عالی ورزش کشور، طرح آمایش سرزمینی از خرداد سال ۱۴۰۳ در کشور عملیاتی خواهد شد.
به گزارش صنعت نیوز، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در المپیک و پارالمپیک پاریس بانوان حضور زیادی داشته باشند و این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم.
به گزارش صنعت نیوز، نشست هماهنگی ورود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به محل برگزاری جام جهانی در سالن جلسات هتل محل اسکان تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز، پرونده جام ملت‌های آسیا به صفحات پایانی خود نزدیک می‌شود. ایران، قطر و کره‌جنوبی از همان ابتدا محتمل‌ترین گزینه‌ها برای حضور در نیمه‌نهایی بودند اما خوش‌بین‌ترین هوادار فوتبال هم تصور نمی‌کرد اردن، یکی از حاضرینِ این مرحله باشد.
به گزارش صنعت نیوز، تنها داور حرفه‌ای بدنسازی ایران در مسابقات ماسل‌شو عراق، نهمین قضاوت خود را انجام می‌دهد.
به گزارش صنعت نیوز، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به لیست اروپایی تیم فوتبال آس‌رم ایتالیا برای رقابت‌های لیگ اروپا اضافه شد.
به گزارش صنعت نیوز، باشگاه پرسپولیس به زودی از دو خرید خود رونمایی خواهد کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در المپیک پیش رو فشار زیادی روی کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری است. وقتی بار روی دوش این سه رشته می‌افتد طبیعی است که رییس فدراسیون، کادر فنی و ورزشکاران هم استرس زیادی داشته باشند.
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون والیبال با ۲ مربی خارجی به توافقات ابتدایی دست پیدا کرده و انتخاب یکی از آنها به عنوان سرمربی تیم ملی ایران قطعی به نظر می‌رسد.
به گزارش صنعت نیوز، سه نماینده ایران در رقابت‌های اسکی صحرانوردی ۷/۵ کیلومتر کلاسیک المپیک زمستانی جوانان هم نتوانستند به مقامی برسند و در نهایت پرونده اسکی ایران بدون هیچ دستاوردی بسته شد.
انتها123456
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است