جمعه 30 شهريور 1403
قطبي:

سه بازي به تجربه تيم ملي کمک کرد

  تاريخ:هفدهم شهريور 1388 ساعت 11:52   |     کد : 27245   |     مشاهده: 1637
به گزارش صنعت نیوز، سرمربي تيم ملي فوتبال مي گويد : بازي هاي تدارکاتي برابر تيم هاي بوسني، بحرين و ازبکستان به تجربه بازيکنان و کادر فني کمک زيادي کرد.

افشين قطبي اظهار داشت : ما در اين سه مسابقه از 24 بازيکن که تعدادي از آنان تجربه اولشان در تيم ملي بود، استفاده کرديم و دو سيستم متفاوت را محک زديم.

وي افزود: تيم بوسني ، تيم بسيار خوبي است و در خانه بازي هاي بسيار پرقدرتي را از خود به نمايش مي گذارد و بايد بگويم نتيجه اي که در مقابل اين تيم گرفتيم قابل قبول بود.

سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: براي بازي برابر تيم بحرين که بازي بسيار حساس و دشواري بود فقط سه روز قبل از برگزاري ديدار بازيکنان به تيم ملي پيوستند و با توجه به بازي که در ليگ برتر انجام داده بودند و خستگي راهي که در آنان به وجود آمده بود تا به اردوي تيم ملي بپيوندند از آمادگي خوبي برخوردار نبودند.

قطبي ادامه داد: با توجه به اينکه فقط توانستيم يک جلسه و نيم تمرين کنيم و از طرفي بازيکنان باتجربه را در اختيار نداشتيم ،‌نتوانستيم نمايش خوبي از خود ارائه دهيم اما دليل آن را پيشتر ضعف قظاوت بازي مي دانم.

وي تصريح کرد: بازيکنان ما در اين ديدار دو موقعيت صددرصد گل را از دست دادند و روي اشتباهات فردي نيز گل خورديم اما به آنان افتخار مي کنم که با توجه به اينکه نتيجه را واگذار کرده بوديم در ميدان جنگيدند و تلاش خود را کردند.

سرمربي تيم ملي گفت: در بازي برابر بحرين از 17 بازيکن استفاده شد که 5 بازيکن تجربه اولشان بود و اين موضوع در آينده به ما کمک خواهد کرد.

قطبي افزود: تيم ازبکستان يکي از بهترين تيم هاي آسياست و نتايجي که کسب کرده اين موضوع را نشان مي دهد و ديدار مقابل اين تيم هم به تقويت فني ملي پوشان کمک فراواني کرد .

وي خاطر نشان کرد: گلايه من از مطبوعات است که با نادآوري تيم ملي را محکوم مي کنند و با تيترهايشان تمرکز و انگيزه بازيکنان و مربيان را برهم مي زنند.

سرمربي تيم ملي مي گويد : اين بازيها نکات مثبتي براي ما داشت که نبايد آن را ناديده بگيريم و فقط شکست ها را پررنگ و فدراسيون و کادر فني را محکوم کنيم.

قطبي عنوان کرد: من به عنوان سرمربي تيم ملي قبول دارم که در خط دفاعي و خط حمله ضعف هاي زيادي داريم و هنوز فوتبال بين المللي ارائه نمي کنيم اما بي شک داريم تلاش مي کنيم و هدف ما اين است که به حد انتظارات برسيم و تيم شايسته اي را تشکيل دهيم که اين موضوع به ياري همه نياز دارد.

http://new.sanatnews.ir/News/1/27245
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است