وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
شنبه 3 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
نشست صمیمانه مدیران ارشد گروه سایپا با مشتریان
تاريخ:هفدهم شهريور 1401 ساعت 19:13
|
کد : 269701
|
مشاهده: 1084
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، اولین نشست صمیمانه مدیران عامل شرکت های گروه، مدیران ارشد حوزه خدمات، مهندسی، کیفیت، فروش با جمعی از مشتریان محصولات سایپا در استان خراسان رضوی برگزار شد و در این نشست مشتریان نقطه نظرات خود را در خصوص خودرو خودبیان کردند.
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، اولین نشست صمیمانه مدیران عامل شرکت های گروه، مدیران ارشد حوزه خدمات، مهندسی، کیفیت، فروش با جمعی از مشتریان محصولات سایپا در استان خراسان رضوی برگزار شد و در این نشست مشتریان نقطه نظرات خود را در خصوص خودرو خودبیان کردند.
احمد کریم پور سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا در این نشست گفت: بر اساس دستور و تاکید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا، مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان جزو اولویت های اصلی گروه سایپا قرار گرفته و بر این اساس پروژه های متعددی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.
کریم پور سیاست های گروه خودروسازی سایپا در بحث افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات را برای مشتریان تشریح کرد و افزود: با تاکید مدیرعامل گروه سایپا مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان جزو اولویت های اصلی گروه سایپا است و پروژه های متعدد و بزرگی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.
او تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که تا پایان سال کانال های ارتباطی از جمله اپلیکیشن موبایل، فالواپ، باشگاه مشتریان، خدمات بیشتر خط تماس ارتباطی 096550 که در اختیار مشتریان قرار دارد را توسعه دهیم چرا که اقدامات اصلاحی با محوریت نظر مشتری در اولویت قرار گرفته است.
او افزود: برای برگزاری این نشست در ابتدا بررسی های صورت گرفت و امکان سنجی انجام شد و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با توجه به محدودیت های که در محل برگزاری داشتیم، تعداد 50 نفر از مشتریان محصولات متنوع گروه سایپا به صورت اتفاقی و رندوم انتخاب شدند.
کریم پور تاکید کرد: نمونه های انتخاب شده بر اساس فراوانی مدل محصول در سطح استان خراسان رضوی انتخاب شدند.
او با اشاره به اینکه برگزاری این نشست،بیان همراهی همه جانبه گروه سایپا با مشتریان خود است گفت: شاخص احساسی و عاطفی مشتری نسبت به استفاده از محصولات در نظرسنجی و ارتباط تلفنی ایجاد نمی شود و این فرصت با تاکید مدیرعامل گروه طی یک نشست صمیمانه انجام شد و خوشبختانه تصمیم گیری های بسیار خوبی در این نشست صورت پذیرفت.
سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا گفت: به دلیل استفاده حداکثری از جلسه، برنامه به نحوی برگزار شد که بیشترین زمان ممکن به شنیدن صحبت های مشتریان اختصاص یافت و به همین خاطر در خصوص تمامی محصولات چندنفر از مشتریان، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و صحبت های خود را بیان کردند و سپس مدیران عامل شرکت های گروه و مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش توضیحاتی ارائه دادند.
او با بیان اینکه مشتریان از انجام این نشست بسیار رضایت داشتند، گفت: در این جلسه تصمیمات کلان در حوزه های طراحی، کیفیت، مهندسی برای بلند مدت گرفته شد و همچنین مواردی هم نیاز به اقدامات سریع در حوزه خدمات، امداد و تامین قطعه بود که تصمیم گیری شد و در کل جمع بندی مناسبی صورت گرفت.
کریم پور گفت: در پایان هم قائم مقام مدیرعامل گروه در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ضمن قدردانی از حضور مشتریان، برای برگزاری نشست های اینچنینی به صورت جامع تر و با جامعه فراوانی بیشتر در برنامه های مختلف تاکید کرد.
http://new.sanatnews.ir/News/1/269701
برچسب ها :
سایپا
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ناتو و اوکراین نشست اضطراری برگزار میکنند
مزایای سفر به ایران برای شهروندان ترکیه تشریح شد
مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو توسط جانبازان بالای۵۰ درصد
برنامههای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی
هتل گرانفروش ۷ میلیارد ریال جریمه شد
یک عامل افزایش خطر مرگ ناشی از سرطانهای زنان قبل از ۷۰ سالگی
پزشکیان درگذشت مادر شهیدان نمکی را تسلیت گفت
پدر طارمی: پیام «مهدی» انگیزه قهرمانی به تیم فوتبال هفت نفره داد
بورس به مسیر صعود برگشت
نفت برنت در ۷۵ دلار ایستاد
پالایشگاههای چینی برای نفت ایران پول بیشتری میدهند
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز