مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانایر در سال ۶۷ نمونه بارز تروریسم دولتی است
|
پاکنژاد: صادرات نفت مانند سابق با کیفیت و کمیت قبل ادامه دارد
|
اسکان موقت جنگزدگان توسط شهرداری
|
پنج شنبه 30 مرداد 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
نشست صمیمانه مدیران ارشد گروه سایپا با مشتریان
تاريخ:هفدهم شهريور 1401 ساعت 19:13
|
کد : 269701
|
مشاهده: 1390
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، اولین نشست صمیمانه مدیران عامل شرکت های گروه، مدیران ارشد حوزه خدمات، مهندسی، کیفیت، فروش با جمعی از مشتریان محصولات سایپا در استان خراسان رضوی برگزار شد و در این نشست مشتریان نقطه نظرات خود را در خصوص خودرو خودبیان کردند.
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، اولین نشست صمیمانه مدیران عامل شرکت های گروه، مدیران ارشد حوزه خدمات، مهندسی، کیفیت، فروش با جمعی از مشتریان محصولات سایپا در استان خراسان رضوی برگزار شد و در این نشست مشتریان نقطه نظرات خود را در خصوص خودرو خودبیان کردند.
احمد کریم پور سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا در این نشست گفت: بر اساس دستور و تاکید مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا، مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان جزو اولویت های اصلی گروه سایپا قرار گرفته و بر این اساس پروژه های متعددی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.
کریم پور سیاست های گروه خودروسازی سایپا در بحث افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات را برای مشتریان تشریح کرد و افزود: با تاکید مدیرعامل گروه سایپا مشتری مداری و رضایت مندی مشتریان جزو اولویت های اصلی گروه سایپا است و پروژه های متعدد و بزرگی در این حوزه تعریف شده و به دنبال انجام آن هستیم.
او تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که تا پایان سال کانال های ارتباطی از جمله اپلیکیشن موبایل، فالواپ، باشگاه مشتریان، خدمات بیشتر خط تماس ارتباطی 096550 که در اختیار مشتریان قرار دارد را توسعه دهیم چرا که اقدامات اصلاحی با محوریت نظر مشتری در اولویت قرار گرفته است.
او افزود: برای برگزاری این نشست در ابتدا بررسی های صورت گرفت و امکان سنجی انجام شد و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با توجه به محدودیت های که در محل برگزاری داشتیم، تعداد 50 نفر از مشتریان محصولات متنوع گروه سایپا به صورت اتفاقی و رندوم انتخاب شدند.
کریم پور تاکید کرد: نمونه های انتخاب شده بر اساس فراوانی مدل محصول در سطح استان خراسان رضوی انتخاب شدند.
او با اشاره به اینکه برگزاری این نشست،بیان همراهی همه جانبه گروه سایپا با مشتریان خود است گفت: شاخص احساسی و عاطفی مشتری نسبت به استفاده از محصولات در نظرسنجی و ارتباط تلفنی ایجاد نمی شود و این فرصت با تاکید مدیرعامل گروه طی یک نشست صمیمانه انجام شد و خوشبختانه تصمیم گیری های بسیار خوبی در این نشست صورت پذیرفت.
سرپرست مرکز امور مشتریان گروه سایپا گفت: به دلیل استفاده حداکثری از جلسه، برنامه به نحوی برگزار شد که بیشترین زمان ممکن به شنیدن صحبت های مشتریان اختصاص یافت و به همین خاطر در خصوص تمامی محصولات چندنفر از مشتریان، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و صحبت های خود را بیان کردند و سپس مدیران عامل شرکت های گروه و مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش توضیحاتی ارائه دادند.
او با بیان اینکه مشتریان از انجام این نشست بسیار رضایت داشتند، گفت: در این جلسه تصمیمات کلان در حوزه های طراحی، کیفیت، مهندسی برای بلند مدت گرفته شد و همچنین مواردی هم نیاز به اقدامات سریع در حوزه خدمات، امداد و تامین قطعه بود که تصمیم گیری شد و در کل جمع بندی مناسبی صورت گرفت.
کریم پور گفت: در پایان هم قائم مقام مدیرعامل گروه در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ضمن قدردانی از حضور مشتریان، برای برگزاری نشست های اینچنینی به صورت جامع تر و با جامعه فراوانی بیشتر در برنامه های مختلف تاکید کرد.
http://new.sanatnews.ir/News/1/269701
برچسب ها :
سایپا
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
آخرين اخبار
فریبا: سحرخیزان نصف قراردادش را حلال کرد
والیبال ایران قهرمانی جهان را با برد آغاز کرد
ناو جنگی آمریکا طعمه حریق شد
عشق در غربت: رویا یا کابوس؟
پزشکیان دقایقی قبل به تهران بازگشت
طعنه سنگین زیدآبادی به دولت چهاردهم
چند برش از ادعاهای مضحک نتانیاهو
عیادت وزیر بهداشت از سید محمد خاتمی
عیادت پزشکیان از سید محمد خاتمی
دستگیری ۱۵ جاعل با پرونده ۵۰۰ میلیاردی
یک کلاهبردار رمز ارز به ایران بازگردانده شد
مزدهای غیرواقعی و بار مالی سنگین آن بر تامین اجتماعی
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز