وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
شنبه 3 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
سرآمدی ایران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان
تاريخ:هجدهم تير 1401 ساعت 14:19
|
کد : 268239
|
مشاهده: 1426
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو کسب کند.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو کسب کند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، در این باره گفت: بر اساس گزارش خردادماه امسال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص عملکرد شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال ۱۴۰۰، ایرانخودرو برای نخستین بار موفق به کسب امتیاز کامل در شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان شده است.
بابک دولوقاجار، کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مشتریان و همکاری همه جانبه در گروه صنعتی ایران خودرو را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد و گفت: نظرات و پیشنهادهای مشتریان، بزرگترین منبع تحول و بهبود فرآیندهای سازمانی است و بر همین اساس مدیریت ارتباط با مشتریان از ابتدای امسال برنامه جامعی برای بهبود فرآیندها و ارایه بازخورد از نتایج نگرشسنجی مشتریان به گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح تحول کیفیت محصولات و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای عمل به فرامین هشت گانه رییس جمهوری، با هدف ارتقای کیفیت، بهبود ارایه خدمات فروش و پس از فروش و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات داخلی صورت گرفته است و اثربخشی مستقیمی در افزایش رضایتمندی خواهد داشت.
افزایش سبد خدمات امدادی امداد خودرو سایپا
محصولات تجاری و کار سایپا در بخش اشتغال در استان کردستان تاثیرگذار است
http://new.sanatnews.ir/News/1/268239
برچسب ها :
ایران خودرو
,
مشتریان
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ناتو و اوکراین نشست اضطراری برگزار میکنند
مزایای سفر به ایران برای شهروندان ترکیه تشریح شد
مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو توسط جانبازان بالای۵۰ درصد
برنامههای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی
هتل گرانفروش ۷ میلیارد ریال جریمه شد
یک عامل افزایش خطر مرگ ناشی از سرطانهای زنان قبل از ۷۰ سالگی
پزشکیان درگذشت مادر شهیدان نمکی را تسلیت گفت
پدر طارمی: پیام «مهدی» انگیزه قهرمانی به تیم فوتبال هفت نفره داد
بورس به مسیر صعود برگشت
نفت برنت در ۷۵ دلار ایستاد
پالایشگاههای چینی برای نفت ایران پول بیشتری میدهند
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز