تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
چهارشنبه 19 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کاهش ۷۶ درصدی خودروهای متوقع در نمایندگیهای ایران خودرو
تاريخ:شانزدهم خرداد 1401 ساعت 12:23
|
کد : 267536
|
مشاهده: 1334
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل ایساکو از کاهش ۷۶ درصدی خودروهای متوقع و کاهش ۴۶ درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل برنامه ریزی تامین به موقع قطعات در کمتر از پنج ماه خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل ایساکو از کاهش ۷۶ درصدی خودروهای متوقع و کاهش ۴۶ درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل برنامه ریزی تامین به موقع قطعات در کمتر از پنج ماه خبر داد.
بابک سلاجقه با بیان اینکه، از بهمن ماه سال گذشته، رویکردهای نوینی در حوزه افزایش رضایت مشتریان در حال اجراست، گفت: روند کاهشی خودروهای متوقف و متوقع ادامه دارد و در آینده نزدیک، به صفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: در تازهترین ارزیابیهای شاخص رضایت مشتریان در فروردین ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰ واحدی، امتیاز ۷۹۳ کسب شده در صورتی که این عدد در فروردین ماه سال گذشته ۷۸۳ بوده است.
مدیرعامل ایساکو افزود: در حال حاضر درصد خودروهای برگشتی به شبکه خدمات پس از فروش با ایراد یکسان کاهش ۴۸ درصدی داشته که نشان از شناسایی نقاط بهبود و اجرای برنامههای ارتقای کیفیت برای حذف ایرادات یکسان خودروها بوده است.
سلاجقه از افزایش ۵۰ درصدی اجرای برنامههای آموزشی به کارکنان شبکه خدمات پس از فروش در ماههای اخیر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت دانش و تخصص کارکنان، رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در آموزش و پرورش اضافه شده و پیش بینی میشود ۲۰۰ دانشجو در این رشته پذیرش شوند.
وی خودکفایی ساخت ابزارهای مخصوص محصولات ایران خودرو را از رویکردهای مهم ایساکو در کاهش هزینه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این اقدام کاهش هزینه ۱۲.۷ میلیارد تومانی را رقم زده است.
آغاز طرح خدمات امدادی گروه سایپا در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)
تعدیل فضای موهوم علیه خودروسازی با کار و تلاش
تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
http://new.sanatnews.ir/News/1/267536
برچسب ها :
ایران خودرو
,
ایساکو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز