رجستری آیفون را دنبال میکنیم
|
دستور وزیر راه برای پیگیری سریع سانحه قطار باری هرمزگان
|
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان معاون وزیر شد
|
لزوم تنوع در تولید گریدهای پتروشیمی
|
انتقاد عارف از ضربهپذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری
|
بازدید وزیر صمت از خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر
|
وزیر صمت از خط انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان بازدید کرد
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پایانه و بازارچه مرزی میلک بازدید کرد
|
دولت بر عهدی که با مردم بسته است میماند
|
حضور رئیس جمهور در شوراهای عالی مرتبط با راه و شهرسازی مغتنم است
|
ارتقای اقتصاد کشور با جهش در تولید
|
جابهجایی ۱۳۵ هزار زائر از طریق ناوگان ریلی
|
خروج بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار زائر اربعین از کشور
|
جمعه 30 شهريور 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تعدیل فضای موهوم علیه خودروسازی با کار و تلاش
تاريخ:شانزدهم خرداد 1401 ساعت 12:08
|
کد : 267508
|
مشاهده: 1156
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فضای موهوم علیه خودروسازی را با کار و تلاش مجدانه تعدیل خواهیم کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فضای موهوم علیه خودروسازی را با کار و تلاش مجدانه تعدیل خواهیم کرد.
مهدی خطیبی در نشست با مدیران روابط عمومی گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که در سالهای گذشته به مقوله تولید کیفی توجه زیادی نشده و افزایش تیراژ تولید ملاک عملکرد بوده، تصریح کرد: با تغییر رویکرد به سمت تولید با کیفیت محصولات، در صدد هستیم تا رضایت مشتریان را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اثرگذاری اخبار منفی در جامعه در مقایسه با اخبار مثبت و امیدبخش گفت: باید با تولید محتوای مناسب مردم را نسبت به توانمندی های صنعت خودرو و دستاوردهای آن آگاه کنیم و در این مسیر واحدهای ارتباطات شرکت های تابعه گروه نیز نقش بسیار مهمی خواهند داشت.
خطیبی با اشاره به وضعیت موجود صنعت خودروسازی گفت: بزرگ ترین منتقد این موضوع خودمان هستیم و می دانیم، آنطور که باید و شاید به مقوله کیفیت پرداخته نشده است، اما برخی هجمههای رسانهای نسبت به بزرگنمایی مسایل و مشکلات سبب شده تا ذهنیت جامعه نسبت به صنعت خودروی کشور مخدوش شود.
وی خودروسازی را صنعتی پیچیده و دارای روابط پیشین و پسین متعدد در زنجیره تولید دانست و گفت: خودرو نقش مهمی در زندگی روزمره مردم در جهان دارد، اما در سال های اخیر به دلیل مسایل اقتصادی کشور از کالای مصرفی تبدیل به کالای سرمایهای شده و اهمیت آن در زندگی مردم برای تبدیل آن به ثروت و سرمایه چند برابر شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بازنشر اخبار مثبت را نسبت به اخبار منفی ضعیف ارزیابی کرد و ضمن تاکید بر تشخیص محتوای صحیح و سره از ناسره قبل از بازنشر گفت: یکی از دلایل انتشار اخبار منفی برای صنعت خودروی کشور ناشی از وجود منافع برای برخی افراد و گروه هاست که روابط عمومی ها باید با ارایه اطلاعات صحیح به مخاطبان در تشخیص محتوای درست و بازنشر آن کمک کنند.
وی ارایه اطلاعات صحیح به مخاطبان برای دریافت بازخورد مثبت و صحیح از آنان را بسیار مهم دانست و گفت: فعالیتهای اطلاع رسانی باید هوشمند و سیستماتیک بوده و با سرعت و دقت بالایی انجام شود و واحدهای ارتباطات به عنوان پیشاهنگ این حرکت باید تمام تلاش خود را برای انتقال صحیح اطلاعات به کار گرفته و از ایجاد فضای موهوم در حاشیه این صنعت جلوگیری کنند.
خطیبی با بیان این که در تمام شاخصهای تولید، فروش، صدور سند و تحویل خودرو از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته ایم، گفت: افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل، رشد ۴۳ درصدی صدور سند و یا افزایش ۱۶ درصدی تحویل خودرو از دستاوردهای مهمی است که در شرایط تحریم و با تکیه بر توان تولیدکنندگان کشور رقم خورده است.
وی توقف تولید خودرو ناقص در سه مرحله را اقدامی مهم در کاهش هزینهها و افزایش کیفیت خودروها ارزیابی کرد و گفت: پیش از این تولید، به کالای در حال ساخت اطلاق می شد که با تغییر تعاریف و ارایه محصول قابل عرضه به مشتریان، آمار و اطلاعات صحیح در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
خطیبی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که هر کسی به خود اجازه می دهد با حداقل آگاهی به این صنعت هجمه وارد کند، افزود: مسیر تحول کیفیت محصولات را در پیش گرفتهایم و با توقف تولید خودرو ناقص در کنار اجرای ۱۶۱ پروژه، کیفیت به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.
وی با بیان اینکه توقف تولید خودرو ناقص دست کم زمینه رشد ۲۵ درصدی کیفیت محصولات را فراهم میکند، تصریح کرد: نتایج پروژه های کیفیت با تاخیر نمایان میشود، اما گروه صنعتی ایران خودرو خود را متعهد و ملزم به ارتقای کیفیت و عرضه محصولات جدید می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
در این نشست، مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو نیز با تشریح رویکردهای نوین ارتباطی در این خودروساز، درباره برنامه های تدوین شده برای ارتقا و بهبود وضعیت موجود توضیحاتی ارایه کرد.
محمود نیک دهقان، بر ایجاد تحول سیستماتیک در ۱۱ محور فعالیت های ارتباطی تاکید کرد و از مدیران روابط عمومیهای گروه صنعتی ایران خودرو خواست تا با همدلی و مشارکت، زمینه بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در این گروه صنعتی را فراهم کنند و با پاسخگویی به موقع و سریع به مخاطبان از اثرگذاری هجمههای رسانهای ناصحیح جلوگیری کنند.
http://new.sanatnews.ir/News/1/267508
برچسب ها :
ایران خودرو
,
صنعت خودرو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
آخرين اخبار
قالیباف از مدالآوران کشتی تجلیل کرد
فعالیت میادین تره بار در تعطیلی شنبه
اعزام عمره آغاز شد
رایزنی امیرقطر با نخست وزیر کانادا درباره غزه
در ۲۶ ماه گذشته هیچ حادثهای نداشتیم
قالیباف چند پروژه عمرانی در فدراسیون کشتی را افتتاح کرد
علیرضا دبیر: برخی روسای فدراسیونها وزیر را گول می زنند!
جشن ۱۷ ربیعالاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار میشود
تیم امنیت ملی بایدن برنامهای برای ارائه طرح آتشبس بهروز شده جنگ غزه ندارد
کراسفیت زنان در ایران توسعه خوبی داشته است
پیوستن بازیکن سابق استقلال تهران به نفت آبادان
چرا احساس تحریکپذیری میکنم؟
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز