رجستری آیفون را دنبال میکنیم
|
دستور وزیر راه برای پیگیری سریع سانحه قطار باری هرمزگان
|
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان معاون وزیر شد
|
لزوم تنوع در تولید گریدهای پتروشیمی
|
انتقاد عارف از ضربهپذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری
|
بازدید وزیر صمت از خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر
|
وزیر صمت از خط انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان بازدید کرد
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پایانه و بازارچه مرزی میلک بازدید کرد
|
دولت بر عهدی که با مردم بسته است میماند
|
حضور رئیس جمهور در شوراهای عالی مرتبط با راه و شهرسازی مغتنم است
|
ارتقای اقتصاد کشور با جهش در تولید
|
جابهجایی ۱۳۵ هزار زائر از طریق ناوگان ریلی
|
خروج بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار زائر اربعین از کشور
|
جمعه 30 شهريور 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد
تاريخ:سوم خرداد 1401 ساعت 12:21
|
کد : 267349
|
مشاهده: 1049
به گزارش صنعت نیوز،نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز،نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.
غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه، در این نشست گفت: کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان به عنوان هدف سازمانی تعیین شده باید به صورت ویژه مورد توجه مرکز امور مشتریان گروه سایپا قرار گیرد و این رویکرد، مهم ترین عامل موثر در کاهش و یا افزایش جایگاه برند سایپا در جامعه است.
او افزود: پیگیری و ریشه یابی شکایات و تعریف اقدامات اصلاحی و ارایه گزارش های منظم و دوره ای به تفکیک حوزه های مربوط به مشتریان از مواردی است که باید توسط مرکز امور مشتریان سایپا پیگیری و دنبال شود.
در ابتدای این نشست، محسن مقدم سرپرست مرکز امور مشتریان گروه مهم ترین اقدامات این مرکز را سرلوحه قراردادن منشور ابلاغی مدیرعامل گروه در امر ارتباط با مشتریان، تغییر سیاست های مرکز امور مشتریان با توجه به رویکرد و اولویت جلب رضایت مشتریان به جای جلب رضایت سازمان و توجه جدی به نتایج حاصله از فالوآپ تمامی مشتریان و همچنین فرآیند PDS در تحویل خودرو برشمرد.
او تصریح کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش و مالی با حضور همکاران مرکز امور مشتریان و حوزه های مرتبط، لزوم ریشه یابی شکایات و معضلات منجر به نارضایتی خصوصا در مواردی که فراوانی آن ها بیشتر از استاندارد معمول است، از دیگر فعالیت های این مرکز به شمار می رود.
مقدم افزود: ارتقاء سطح همکاری ها با دفتر مرکزی حقوقی گروه در راستای پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات واصله از سازمان های نظارتی و اجرای داشبورد آنلاین امور مشتریان در راستای کنترل و نظارت دقیق تر مدیران ارشد و خصوصا مدیرعامل گروه از محورهای اصلی فعالیت مرکز امور مشتریان سایپا بوده است.
ارتباط مشتریان با مدیرعامل ایساکو از طریق صندوق صوتی
شاهد اصلاحات موثر در دوره جدید مدیریتی گروه خودرسازی سایپا هستیم
تحقق 100 درصدی هدف گذاری در رابطه با کاهش خودروهای ناقص در سال گذشته
http://new.sanatnews.ir/News/1/267349
برچسب ها :
سایپا
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
آخرين اخبار
قالیباف از مدالآوران کشتی تجلیل کرد
فعالیت میادین تره بار در تعطیلی شنبه
اعزام عمره آغاز شد
رایزنی امیرقطر با نخست وزیر کانادا درباره غزه
در ۲۶ ماه گذشته هیچ حادثهای نداشتیم
قالیباف چند پروژه عمرانی در فدراسیون کشتی را افتتاح کرد
علیرضا دبیر: برخی روسای فدراسیونها وزیر را گول می زنند!
جشن ۱۷ ربیعالاول و هفته وحدت در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار میشود
تیم امنیت ملی بایدن برنامهای برای ارائه طرح آتشبس بهروز شده جنگ غزه ندارد
کراسفیت زنان در ایران توسعه خوبی داشته است
پیوستن بازیکن سابق استقلال تهران به نفت آبادان
چرا احساس تحریکپذیری میکنم؟
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز