يک شنبه 20 آبان 1403

«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود

«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود
  تاريخ:بيست و نهم ارديبهشت 1401 ساعت 13:33   |     کد : 267235   |     مشاهده: 869
به گزارش صنعت نیوز،همایش تببین اهداف و برنامه‌های ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش در راستای «طرح تحول کیفیت» برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز،همایش تببین اهداف و برنامه‌های ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش در راستای «طرح تحول کیفیت» برگزار شد.

در این همایش، بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات پس از فروش شرکت را به معاونان، مدیران ستاد و دفاتر منطقه‌ای و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش ابلاغ کرد.

مدیر عامل ایساکو اهداف پیش روی مجموعه در زمینه خدمات پس از فروش را که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم در بازدید از ایران‌خودرو و دستورهای ویژه وزیر صمت و نیازمندی‌های مشتریان طرح‌ریزی شده بود، تبیین و توقعات و انتظارات خود را به صورت شفاف برای مجموعه مطرح کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این همایش ضمن تشریح اهداف شرکت گفت: حدود نیمی از هموطنان و خانواده‌های ایرانی به صورت مستقیم از محصولات و خدمات فروش و پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو استفاده می‌کنند و از این رو مسوولیت خطیری در قبال تک‌تک مشتریان به عهده ماست و برنامه سال جاری به نحوی تنظیم شده که امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عدد ۷۹۳ به عدد ۸۱۰ ، امتیاز رضایت از تامین قطعات از ۷۶۰ به ۸۰۰ و امتیاز رفتار با مشتری از ۸۴۳ به ۹۲۰ ارتقا پیدا کند. همچنین دستیابی به رکورد یک روز بدون شکایت از خدمات پس از فروش در سال جاری از دیگر اهداف مجموعه است.

ماشااله وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر در ۲۶۲ شهرستان کشور نمایندگی دارد و با پوشش ۸۷ درصدی در شهرهای کشور، برنامه توسعه کیفی و کمی نمایندگی‌ها را در نیز در دستور کار خود دارد. از سوی دیگر از آن‌جا که نمایندگی‌ها، به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی گروه صنعتی ایران‌خودرو همواره در کنار ما هستند، بهبود وضعیت کسب و کار و وضعیت اقتصادی و درآمدی آن‌ها نیز از دیگر اهداف ما تعریف شده است. چرا که در نهایت نمایندگی‌های مجاز، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دارند.


در این همایش، پس از ابلاغ اهداف شش‌گانه کیفی توسط معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش، تمامی حاضران متعهد شدند در سال ۱۴۰۱، بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش بکوشند.

http://new.sanatnews.ir/News/1/267235
Share

برچسب ها :  ایران خودرو , ایساکو
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است