جمعه 30 شهريور 1403

رشد بیش از ۱۰ هزارواحدی شاخص در آغاز کار بازار سرمایه

رشد بیش از ۱۰ هزارواحدی شاخص در آغاز کار بازار سرمایه
  تاريخ:بيست و هفتم ارديبهشت 1401 ساعت 12:58   |     کد : 267152   |     مشاهده: 934
به گزارش صنعت نیوز،شاخص کل بورس اوراق بهادار پس از گذشت نیم ساعت از شروع معاملات بازار سهام با ۱۰ هزار و ۴۲۲ واحد افزایش در محدوده عدد یک میلیون و ۵۹۴ هزار واحد قرار گرفته است.
به گزارش صنعت نیوز، شاخص کل بورس اوراق بهادار پس از گذشت نیم ساعت از شروع معاملات بازار سهام با ۱۰ هزار و ۴۲۲ واحد افزایش در محدوده عدد یک میلیون و ۵۹۴ هزار واحد قرار گرفته است.

امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت بازار سهام در حالی آغاز شد که از همان ابتدا برتری در سمت تقاضا مشهود بود به طوری که با گذشت ۳۰ دقیقه از جریان بازار، شاخص کل بیش از ۱۰ هزار واحد افزایش یافت و شاخص کل هم وزن نیز با ۱۰۹۸ واحد افزایش بر روی عدد ۴۵۰ هزار واحدی ایستاد.

تا این لحظه در بیش از ۲۴۳ هزار نوبت دادوستد ۲.۰۹ میلیارد سهم و اوراق مالی بهادار به ارزش ۱۲۱۶ میلیارد تومان خرید وفروش شده است.

نماد‌های فولاد، فملی، شبریز، فخوز، شپنا، شستا و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل را دارند و نماد‌های آسیاتک، فولاد، فملی، شستا، سپید، خگستر و تجارت در بورس و نماد‌های حگهر، کرمان، تلیسه، تجلی، غگیلا، سمگا و فجهان نیز در فرابورس جزو پرتراکنش‌ترین نماد‌ها هستند.

در معالات امروز تا این لحظه برتری در سمت تقاضا در گروه‌های فولادی، پالایشی، چند رشته‌ای و کانه‌های فلزی می‌باشد.

http://new.sanatnews.ir/News/1/267152
Share

رشد بیش از ۱۰ هزارواحدی شاخص در آغاز کار بازار سرمایهرشد بیش از ۱۰ هزارواحدی شاخص در آغاز کار بازار سرمایهرشد بیش از ۱۰ هزارواحدی شاخص در آغاز کار بازار سرمایه
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است