جمعه 30 شهريور 1403

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ تکواندو؛ ۱۶ بهمن

  تاريخ:دوازدهم بهمن 1400 ساعت 12:11   |     کد : 244708   |     مشاهده: 1289
به گزارش صنعت نیوز،مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو، ۱۶ بهمن در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

 به گزارش صنعت نیوز،مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو، ۱۶ بهمن در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

 دیدار‌های هفته اول تا سوم از مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» یادواره شهید تکواندوکار مدافع حرم محسن حججی، شنبه ۱۶ بهمن با حضور شش تیم راه یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
 
در مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها، ۱۱ تیم در دو گروه (۵ و ۶ تیمی) با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های مس سونگون ورزقان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.
 
در هفته نخست از مرحله نهایی، پاس به مصاف لوازم خانگی کن می‌رود؛ هوگوپوشان مس سونگون ورزقان با تکواندوکاران دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه می‌کنند و آخرین دیدار هم بین تیم‌های شهرداری ورامین و صنعت مس کرمان برگزار می‌شود.
 
هفته دوم این رقابت‌ها با مبارزه تیم پاس و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد؛ در دومین پیکار، تکواندوکاران مس سونگون ورزقان مقابل هوگوپوشان شهرداری ورامین صف آرایی می‌کنند و صنعت مس کرمان رو در روی لوازم خانگی کن قرار می‌گیرد.
 
در هفته سوم پاس با صنعت مس کرمان مبارزه می‌کند؛ مس سونگون ورزقان به مصاف لوازم خانگی کن می‌رود و شهرداری ورامین هم رو در روی دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرد.
 

http://new.sanatnews.ir/News/1/244708
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است