يک شنبه 13 خرداد 1403

اتمام طرح هاي ناتمام و توسعه ريلي ، اولويت وزارت راه و ترابري است

  تاريخ:سی و يکم تير 1387 ساعت 16:30   |     کد : 3111   |     مشاهده: 489
به گزارش صنعت نیوز ، سرپرست وزارت راه و ترابري گفت : فعال کردن روند اجرايي برخي طرح هاي متوقف مانده و توسعه ريلي اولويت کاري وزارت راه و ترابري است.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، سرپرست وزارت راه و ترابري گفت : فعال کردن روند اجرايي برخي طرح هاي متوقف مانده و توسعه ريلي اولويت کاري وزارت راه و ترابري است.

حميد بهبهاني امروز در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست وزارت راه و ترابري که با حضور معاون اول رئيس جمهور برگزار شد ، افزود : برخي طرح ها مانند آزاد راه تهران-شمال با وجودي که وزارت راه و ترابري و دولت گناهي در کندي پيشرفت ان ندارند ، باعث تضعيف عملکرد حوزه حمل و نقل است که بايد سرعت داده شود.

وي با اشاره به برخي موانع پيش روي اجراي اين طرح از جمله تملک اراضي ، همکاري مردم را در پيشبرد آزادراه تهران - شمال موثر دانست و گفت : خطوط ريلي بهترين وسيله حمل و نقل است که با وجود 70 سال سابقه در کشور هنوز به جايگاه واقعي نرسيديم و بايد در ساخت تجهيزات ريلي مانند لوکوموتيو خودکفا شويم.

سرپرست وزارت راه و ترابري ساخت و توسعه آزادراهها و بزرگراهها و دوخطه کردن راههاي اصلي و اتصال آنها به مراکز استانها ، توسعه و ايمن سازي راهها را از ديگر برنامه هاي وزارت راه و ترابري اعلام کرد و افزود : مردم ايران شايسته استفاده از بهترين شبکه حمل و نقل هوايي هستند و با وجود تحريم و محدوديت هاي صنعت هوايي کشور ، شرکت هاي هواپيمايي در توسعه ناوگان موفق بوده اند.

بهبهاني با اشاره به لزوم افزايش بهره وري در ساختار وزارت راه و ترابري گفت : اين وزارتخانه بدنه کارشناسي منحصربفردي دارد و اميدواريم دستاوردهاي وزارت راه و ترابري کام مردم را شيرينتر کند.

سرپرست وزارت راه و ترابري در ادامه با بيان اينکه تا کنون اقدامات خوبي در اين وزارتخانه براي اجراي سياست هاي کلي اصل 44 قانون اساسي انجام شده است ،گفت : تعدادي از شرکت هاي دولتي به بخش خصوصي واگذار شده است و به زودي بخش ديگري از شرکت ها به بخش خصوصي واگذار خواهد شد.

در اين مراسم همچنين با حضور داوودي معاون اول رئيس جمهور از زحمات محمد رحمتي وزيرسابق راه و ترابري با اعطاي لوح و هدايايي تقدير شد.

http://new.sanatnews.ir/News/1/3111
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است