سه شنبه 3 مهر 1403

اتوبوس‌های برقی چینی هنوز به تهران نرسیده است

اتوبوس‌های برقی چینی هنوز به تهران نرسیده است
  تاريخ:سوم مهر 1403 ساعت 10:18   |     کد : 300585   |     مشاهده: 15
به گزارش صنعت نیوز، رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های برقی چینی هنوز به تهران نرسیده و در بندرعباس است.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس شورای شهر تهران گفت: اتوبوس‌های برقی چینی هنوز به تهران نرسیده و در بندرعباس است.
مهدی چمران پیش از آغاز دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح مصوبات امروز شورا در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارشی از سوی باقری رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره موزه امام علی و مسائل مرتبط با آن ارائه می‌شود. همچنین، بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران در مردادماه سال جاری و عضویت اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ از طرح غرف میوه و تره‌بار نیز از دستور جلسه امروز شورا خواهند بود.
وی درباره واردات اتوبوس‌های برقی چینی به تهران افزود: این اتوبوس‌ها هنوز به تهران نرسیده و هنوز در بندرعباس است. البته اتوبوس‌های داخلی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده‌اند هر چند که ورود اتوبوس‌های خارجی زمان‌بر خواهد بود.
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها درباره موزه امام علی و مطلبی بر علیه ایشان گفت: اگر مطلب به خوبی نوشته شده باشد، مشکلی نیست؛ اما اگر بد نوشته شده باشد، امیدواریم خداوند آنها را هدایت کند.
وی افزود: موزه امام علی تنها موزه‌ای نیست که تابلوهای نفیس را جمع‌آوری و آثار هنرمندان را خریداری می‌کند.خرید و فروش در سایر موزه‌ها نیز یک رویه محسوب می‌شود؛ اما با توجه به حواشی پیش آمده امروز از رئیس سازمان فرهنگی و هنری خواسته‌ایم که در صحن حاضر و پاسخ‌های لازم را ارائه دهد.
چمران در مورد اعطای وام برای تاکسی‌های برقی گفت: مشکل اصلی از وزارت نفت ناشی می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نمی‌کند. شهرداری نباید تاکسی خریداری کند و این موضوع باید در دولت حل شود و ارتباطی به شورا و شهرداری ندارد.
وی تاکید کرد: قرار بود شهردار تهران با معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای داشته باشد تا این مشکل حل شود و تأکید کرد که با این رقم نمی‌توان تاکسی برقی خرید.

http://new.sanatnews.ir/News/1/300585
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است