شنبه 31 شهريور 1403

کلاهبرداری ۵۷۰ میلیاردی در پوشش فروش خودروهای لوکس

  تاريخ:سوم تير 1403 ساعت 11:09   |     کد : 289285   |     مشاهده: 101
معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از دستگیری فردی که با جعل اسناد به بهانه فروش خرید خودروهای لوکس بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر سوءاستفاده از عناوین شغلی و جعل اسناد و کلاهبرداری شبکه‌ای تحت عنوان پیش فروش خودروهای لوکس خارجی، بلافاصله رسیدگی پرونده در دستورکار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و همچنین کثیرالشاکی بودن پرونده به صورت ویژه مورد برسی قرار گرفت، افزود: در تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد متهم از اواخر سال ۱۳۹۹ بدون اینکه دارای مجوز قانونی از مراجع ذی صلاح مربوطه باشد ضمن سوءاستفاده از عناوین شغلی و جعل اسناد به بهانه پیش فروش خودروهای لوکس مبالغی بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده است.
معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه کارآگاهان برای دستیابی به حل پرونده تحقیقات گسترده ای را در این خصوص انجام دادند، تصریح کرد: متهم متواری به همراه سایر شرکا در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر و با تعیین قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.
وی در پایان گفت: پس از جمع بندی و انجام تحقیقات پلیسی تعداد ۱۵ نفر از شکات شناسایی شدند که تلاش برای شناسایی دیگر مال باختگان ادامه دارد.

http://new.sanatnews.ir/News//289285
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است