شنبه 9 تير 1403

تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال در کشور

تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال در کشور
  تاريخ:سوم تير 1403 ساعت 09:49   |     کد : 289272   |     مشاهده: 69
به گزارش صنعت نیوز، وزیر راه و شهرسازی از تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال در کشور خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر راه و شهرسازی از تحویل یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان امسال در کشور خبر داد.
مهرداد بذرباش در آیین افتتاح ۱۳۱۹ واحد نهضت ملی مسکن، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم در دولت و پیگیری‌های رئیس جمهور شهید، نهضت ملی مسکن بود که شتاب خوبی گرفته است.
وی با بیان اینکه در تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یکصد هزار هکتار عبور کرد، افزود: نیاز لرستان در بحث تامین زمین ۳۰۰۰ هکتار است و بیش از ۲۰۰۰ هکتار تاکنون تامین شده و مابقی هم در حال تامین است و امروز نیز ۳۱۹۰ واحد در بخش‌های مختلف روستایی و شهری در قالب پروژه نهضت ملی مسکن تحویل مردم می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود؛ در سراسر کشور از عدد دو میلیون و ۶۵۳ هزار واحد عبور کردیم و از این تعداد ۵۶۰ واحد تقدیم مردم و مابقی در مسیر اتمام و تحویل به متقاضیان در بخش‌های مختلف است.
وی گفت: در بخش روستایی نیز از مجموع ۵۵۰ هزار واحدی که در سراسر کشور آغاز شده که نزدیک به ۳۰۰ هزار واحد تحویل مردم شده است.
بذرپاش افزود: هدفگذاری ما در این دولت تحویل یک قطعه زمین روستایی تا پایان ۱۴۰۳ بوده است؛ تاکنون ۶۰۰ هزار قطعه آن تایید شده و در مسیر تحویل قرار گرفته است، البته بیش از ۱۰۰ هزار قطعه تحویل مردم شده است و تمام این اتفاقات با دستور رئیس جمهور شهید رخ داده است.
این وزیر دولت سیزدهم گفت: دولت بعدی حتما این مسیر را ادامه دهد و تحویل زمین و اتمام عملیات اجرایی واحدهای آغاز شده را انجام دهد، از مجموع ۲۴۰ هزار مسکن مهر رسیده به دولت سیزدهم بیش از ۱۳۸ هزار مسکن تحویل و ۱۰۲ هزار واحد باقی مانده تا پایان سال بخش زیادی از آنها تحویل مردم می‌شود.

http://new.sanatnews.ir/News/1/289272
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است