پاکنژاد: صادرات نفت مانند سابق با کیفیت و کمیت قبل ادامه دارد
|
اسکان موقت جنگزدگان توسط شهرداری
|
عملکرد قابل قبول فروشگاههای زنجیرهای در ۱۰ روز اخیر
|
نقش کلیدی فروشگاههای زنجیرهای در تثبیت بازار و پیروزی دیپلماتیک ایران
|
وزیر صمت: تعادل به بازار کالاهای اساسی بازگشته است
|
آمادگی کامل صنایع برای پشتیبانی از مردم و نیروهای مسلح
|
وقفهای در زمینه جابه جایی کالا و مسافر وجود ندارد
|
تسریع در ترخیص کالاها و تأمین ارز واردات با هماهنگی دستگاهها
|
وزیر نفت: سوخترسانی پایدار است؛ جای نگرانی برای مردم وجود ندارد
|
اتابک: مشارکت اعضا در تدوین چشمانداز ۱۰ ساله اکو الزامی است
|
اتابک: بازارهای از دست رفته فرش را بازپس میگیریم
|
توسعه صنایع معدنی از ارکان اصلی پیشرفت اقتصاد ملی است
|
صنعت فولاد به اهداف افق ۱۴۰۴ دست یافته است
|
پنج شنبه 12 تير 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
گوگل برای کاربران و طراحان اپلیکیشن تغییراتی میدهد
تاريخ:شانزدهم اسفند 1402 ساعت 10:31
|
کد : 287735
|
مشاهده: 236
شرکت گوگل آلفابت در راستای عمل به مقررات فناوری اتحادیه اروپا، تغییراتی را برای نتایج جستوجو و ابزارهای جدیدی را برای طراحان اپلیکیشن به منظور تبلیغ محصولاتشان در اپلیکیشنهای شخص ثالث و فروشگاههای برنامه رقیب، تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، گوگل، آمازون، اپل، مایکروسافت، متا پلتفرم و بایت دنس (شرکت مادر تیکتاک) که از سوی اتحادیه اروپا، به عنوان دروازهبانهای اینترنت تعیین شده اند، تا هفتم مارس مهلت دارند فعالیتشان را با قانون بازارهای دیجیتال، مطابق کنند.
گوگل در ژانویه، تغییراتی را اعلام کرده بود که تنها برای کاربران در اروپا، قابل اجراست و متعاقبا، در پاسخ به بازخورد رگولاتورها، کاربران و طراحان اپلیکیشن اتحادیه اروپا، تغییراتی را در بعضی از آنها صورت داده است.
گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد تغییرات در نتایج جستوجو، به معنای آن است که واسطهها و لینکدانیهای بزرگ، ترافیک بیشتری دریافت خواهند کرد در حالی که هتلها، ایرلاینها، فروشندگان و رستورانها، ترافیک کمتری میگیرند.
کاربران باید موافقت خود را اعلام کنند تا به گوگل اجازه دهند دادههای خود را در سراسر محصولات و خدمات گوگل، به اشتراک بگذارند.
طراحان اپلیکیشن قادر خواهند بود از سیستمهای پرداخت جایگزین، استفاده کنند و فقط به سیستم پرداخت گوگلپلی محدود نشوند. یک برنامه جدید هم به آنها اجازه خواهد داد کاربران اروپایی را مستقیما به خارج از اپلیکیشن هدایت کنند تا محصولاتشان را تبلیغ کنند.
بر اساس گزارش رویترز، گوگل همچنین نرم افزار انتقال داده را در اروپا عرضه خواهد کرد و به طراحان برنامه اجازه میدهد دادههای کاربران را راحتتر به سرویس یا اپلیکیشن شخص ثالث منتقل کنند.
http://new.sanatnews.ir/News//287735
برچسب ها :
گوگل
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
شلیک ۳ راکت به شهرکهای مجاور نوار غزه
تهدید وزیر خارجه فرانسه علیه ایران درباره بازگشت تحریمها
اعمال محدودیتهای ترافیکی در راههای گیلان
اتهامپراکنی عضو ناتو علیه چین، ایران و روسیه
احضار سفیر روسیه به وزارت خارجه آذربایجان
حضور سران قوا در مراسم گرامیداشت شهدای اقتدار
پروازهای فرودگاه امام(ره) و مهرآباد همچنان لغو است
۴۱ بنای تاریخی به مزایده گذاشته شد
زائران تمدید گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند
پاکنژاد: صادرات نفت مانند سابق با کیفیت و کمیت قبل ادامه دارد
مشاور وزیر در امور بانوان وزارت نفت منصوب شد
افزایش قیمت نفت در پی توقف همکاری ایران با آژانس بینالمللی انرژی اتمی
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز