وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
يک شنبه 4 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کاربران در یوتیوب چطور پول کسب میکنند؟
تاريخ:هشتم بهمن 1402 ساعت 09:26
|
کد : 286903
|
مشاهده: 179
کسب درآمد از یوتیوب، در گذشته به سادگی بارگذاری محتوای کیفی، رسیدن به میلیونها بازدید و کسب سهمی از درآمد تبلیغاتی بود.
به گزارش ایسنا، اکنون، تولیدکنندگان محتوا به روشهای متعددی برای کسب درآمد از محتوای خود دسترسی دارند. علاوه بر تبلیغات، اسپانسرینگ یک برند بزرگ، کمک مالی طرفداران یا فروش کالا میتواند از راههای کسب درآمد باشد.
گوگل اَدز (تبلیغات گوگل)
نخستین گام برای کسب درآمد در یوتیوب، پیوستن به برنامه یوتیوب پارتنرز است. این برنامه، به تولیدکنندگان محتوا، امکان دسترسی به ابزارهای ویژه مانند توانایی کسب درآمد از ویدئوهای خود از طریق «گوگل اَدسنس» (Google Adsense) را میدهد. برای واجد شرایط بودن استفاده از این برنامه، تولیدکنندگان محتوا باید حداقل هزار دنبال کنده و ۴۰۰۰ ساعت مدت تماشا در دوره ۱۲ ماه گذشته داشته باشند.
یوتیوب از ویدئوها از طریق پیش نمایش، نمایش و سایر فرمتهای تبلیغاتی، کسب درآمد میکند. تبلیغاتکنندگان بر اساس کلیکها و بازدیدها، پول پرداخت میکنند. یوتیوب ۵۵ درصد از این درآمد را به تولیدکننده محتوا میدهد و ۴۵ درصد را برای خود برمیدارد.
تولیدکنندگان محتوا باید دستورالعملهای تبلیغاتی را رعایت کنند. کنار محتوایی که حاوی عبارات ناپسند، محتوای بزرگسالان، خشونت و سایر موضوعات باشد، تبلیغاتی نمایش داده نخواهد شد و این میتواند شامل بحث درباره رویدادهای خبری حساس باشد.
حمایت مالی یا اسپانسرینگ برند
یکی از اشکال سودآور تبلیغات، اسپانسرینگ برند است که در دنیای بازاریابی دیجیتال، با نام «بازاریابی اینفلوئنسر» هم شناخته میشود. یک شرکت برای تبلیغ یک نام تجاری یا محصول در یک ویدئو، به یک تولیدکننده محتوا پول میدهد. به عنوان مثال، میشل فان در اوایل کار خود در یوتیوب، با آموزشهای آرایشی محبوب خود توجه یک برند لوازم آرایشی معروف را جلب کرد. آژانسهای زیادی وجود دارند که کمک میکنند برندها، اینفلوئنسر شبکه اجتماعی را در پلتفرمهایی مانند یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و ایکس (توییتر سابق) پیدا کنند.
کمک مالی علاقمندان
یک راه دیگر محبوب برای کسب درآمد از یک کانال، از طریق اعضای کانال است. طرفداران و دنبالکنندگان در قالب نشانها، ایموجیها، ویدیوهای ویژه، چتهای زنده و سایر محتواها، پرداختهای ماهانه مکرر انجام میدهند. اعضای برنامه یوتیوب پارتنرز که به هزار دنبال کننده رسیده باشند، میتوانند این ویژگی کسب درآمد را در حسابهای خود فعال کنند. سرویسهای شخص ثالث مانند پاترئون (Patreon)، همچنین به تولیدکنندگان محتوای ویدئویی کمک میکنند تا از طریق عضویت ماهانه، از طرفداران خود کسب درآمد کنند. برترین تولیدکنندگان محتوای ویدئویی، از حمایت دنبال کنندگان خود، ماهانه ۹۵ هزار دلار درآمد کسب میکنند.
فروش کالا
اعضای برنامه یوتیوب پارتنرز همچنین میتوانند با فعال کردن این ویژگی در حسابهای خود، حداکثر ۱۲ کالا را به مخاطبان خود بفروشند. رایان کاجی از بازی با اسباببازیها، میلیونها دلار درآمد کسب کرده است.
بهترین شیوههای یوتیوب
برای افزایش شانس خود برای جذب یک پایگاه بزرگ دنبال کننده، تولیدکنندگان محتوا باید بهترین شیوههای شناخته شده یوتیوب را دنبال کنند. یکی از اساسیترین روشها، ایجاد محتوای غنی و جذاب است. بینندگان به یوتیوب میآیند تا یا سرگرم شوند یا برای مشکلی که با آن روبرو هستند، راه حلی پیدا کنند. با ایجاد محتوای کیفی، به احتمال زیاد، ویدئو مشاهده و به اشتراک گذاشته میشود. هر چه یک ویدئو، تعامل بیشتری دریافت کند، ارزش آن برای یوتیوب بیشتر است و شانس رتبه بالاتر در نتایج جستجو را افزایش میدهد.
راه دیگر برای افزایش بازدید این است که تولیدکنندگان محتوا، ویدئوهای خود را برای جستجوهای یوتیوب بهینه کنند که شامل استفاده از برنامهریز کلمات کلیدی گوگل، برای یافتن کلماتی است که تعداد زیادی از افراد جستجو میکنند و شامل کلمات کلیدی در توضیحات و برچسبهای صفحه ویدئوی یوتیوب است.
تبلیغ ویدئوی یوتیوب از طریق استفاده از شبکههای اجتماعی و تبلیغات رسانههای پولی، یک شیوه محبوب دیگر برای ایجاد ترافیک بیشتر برای ویدئو است.
چالشهای درآمدزایی
حتی زمانی که همه بهترین شیوهها دنبال شوند، چالشهای درآمدزایی وجود دارد که تولیدکنندگان محتوای ویدئوی یوتیوب، با آنها مواجه هستند. نرخ تبلیغات میانگین، هزینه به ازای هر هزار ایمپرشن (CPM) که از تبلیغاتکنندگان دریافت میشود، بین پنج تا ۲۰ دلار است. از آنجایی که تولیدکنندگان محتوا فقط از روی بازدیدهای پولی دریافت میکنند و نه کل بازدیدها، CPM موثری که آنها به دست میآورند، میتواند بسیار کمتر باشد.
برای کسب درآمد به چند بازدید نیاز دارید؟
برای کسب درآمد در یوتیوب، به هزار مشترک و ۴۰۰۰ ساعت تماشا در یک سال گذشته یا هزار مشترک و ۱۰ میلیون بازدید از ویدئوهای کوتاه Shorts در ۹۰ روز گذشته نیاز دارید. اگر هر کدام را به دست بیاورید، واجد شرایط درخواست برای قرار گرفتن در برنامه یوتیوب پارتنرز و کسب درآمد از محتوای خود هستید.
برای ۱۰۰۰ بازدید چقدر پول میدهد؟
مبلغی که یوتیوب برای هزار بازدید به شما پرداخت میکند، بسته به تبلیغات کننده متفاوت است، اما مقدار آن بین ۱۰ تا ۳۰ سنت برای هر بازدید با میانگین 18 سنت است.
چگونه میتوانید بدون ساخت ویدئو، ۱۰ هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید؟
روشهای مختلفی برای کسب درآمد در یوتیوب بدون ساختن ویدئو وجود دارد که اصلیترین آنها صداهای صوتی مانند صداهای مدیتیشن است.
حرف آخر
با وجود این چالشها، افرادی که قادر به جذب تعداد زیادی دنبال کننده وفادار هستند، میتوانند درآمد قابل توجهی در یوتیوب کسب کنند.بر اساس گزارش اینوستوپدیا، همان طور که در گزارش فوربس آمده است، تولیدکنندگان محتوا با بالاترین درآمد ویدئویی یوتیوب، سالانه حدود ۵۵ میلیون دلار کسب میکنند. بنابراین، به راحتی میتوان فهمید که چرا بسیاری از افراد، این چاه به ظاهر بیانتهای درآمد را دنبال میکنند.
http://new.sanatnews.ir/News//286903
برچسب ها :
یوتیوب
,
درآمد
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ناتو و اوکراین نشست اضطراری برگزار میکنند
مزایای سفر به ایران برای شهروندان ترکیه تشریح شد
مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو توسط جانبازان بالای۵۰ درصد
برنامههای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی
هتل گرانفروش ۷ میلیارد ریال جریمه شد
یک عامل افزایش خطر مرگ ناشی از سرطانهای زنان قبل از ۷۰ سالگی
پزشکیان درگذشت مادر شهیدان نمکی را تسلیت گفت
پدر طارمی: پیام «مهدی» انگیزه قهرمانی به تیم فوتبال هفت نفره داد
بورس به مسیر صعود برگشت
نفت برنت در ۷۵ دلار ایستاد
پالایشگاههای چینی برای نفت ایران پول بیشتری میدهند
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز