وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
|
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
|
اتصال شبکه برق ایران و روسیه یک قدرت بزرگ الکتریکی را در منطقه ایجاد میکند
|
نیروگاهها و صنایع به سمت سوخت مایع بروند
|
وزیر صمت: در اولین فرصت به کردستان سفر میکنم
|
جزئیات حادثه تصادف خودروی حامل وزیر صنعت
|
وزیر نفت: هزینه بنزین سوپر متناسب با هزینه واردات خواهد بود
|
وزیر نفت خبر داد: مدیریت سوخت منازل و مراکز صنعتی برای زمستان
|
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منصوب شد
|
تحویل واحدهای مسکونی به خانوادههای جانباختگان معدن طبس
|
تلاش برای کاهش تفاوت نرخ ارز نیمایی و آزاد
|
وزیر راه: اجرای پروژههای عمرانی باید «اقتصاد پایه» باشد
|
اجلاس وزرای کشورهای عضو «تراسیکا» به میزبانی تهران برگزار میشود
|
شنبه 3 آذر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگری نیاز به تلاش بیشتری دارد
تاريخ:سيزدهم آبان 1402 ساعت 10:10
|
کد : 284543
|
مشاهده: 369
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی با بیان اینکه برای برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگردی باید تلاش بیشتر کرد گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در این بخش است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی با بیان اینکه برای برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگردی باید تلاش بیشتر کرد گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در این بخش است.
" سید مصطفی فاطمی" در نشست تشکلهای گردشگری یزد با اشاره ثبت جهانی این شهر به واسطه تلاشهای فعالان گردشگری و صنایع دستی افزود: فعالان حوزههای مختلف گردشگردی باید هماهنگ و در چارچوب قوانین کشور خصوصا قوانین میراث فرهنگی باشند.
وی با بیان اینکه باید نسبت به هدایت جریان تورهای گردشگری کشور آگاه باشیم، گفت: باید گروهی و هماهنگ با هم عمل کنیم چرا که همه ما برای رسیدن به مقصد نهایی به انسجام به وحدت نیاز داریم.
وی ادامه داد: البته امروز اتاق فکر ما نیز به استراتژی بهتری نیاز دارد و باید برای حل مشکلاتمان بررسیهای دقیق تری داشته باشیم و بدانیم سایر کشورهای دنیا برای برون رفت از بحرانها چه میکنند.
این مسئول با اشاره به اینکه ما باید در خصوص برندسازی شهرهایمان برای شرکت در نمایشگاههای بین المللی، رویدادهای بزرگ و اقدامات متعدد شرکت فعال داشته باشیم گفت: مثلث طلایی گردشگری حرکتی بود که توانستیم به واسطه آن برند مورد نظرمان را ایجاد کنیم اما امروز این برند ضعیف شده و باید مجدد برای آن برنامهریزی کنیم.
فاطمی با اشاره به اینکه باید وحدت و اتحاد در کار تیمی را مورد نظر داشته باشیم، افزود: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت ما در حوزه گردشگری است و نباید نسبت به این مهم غفلت کنیم.
یزد در کنار استانهای فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی بوده به گونهای که استقبال گردشگران خارجی از این شهر تا پنج برابر افزایش داشته و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده است.
این استان ۲ هزار و ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی دارد و شهر یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی ارزشمندی است.
http://new.sanatnews.ir/News//284543
برچسب ها :
گردشگری
,
برندسازی
,
شهر
,
کشور
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
بذرپاش: سامانه رایگان خودنویس برای تنظیم قرارداد موجر و مستاجر راهاندازی شد
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
آخرين اخبار
ایثار و شهادت در تاریخ ثبت شده است
بازگشایی کامل جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال
صعود پرسپولیس در جام حذفی با طلسمشکنی مهاجم آنگولایی
عراقچی: تصویب قطعنامه علیه ایران با اقدامات متقابل مواجه میشود
علیپور: خوشحالیم پای ژوائو به گلزنی باز شد
گاریدو: بازیهای جام حذفی خطرناک هستند
صالحی امیری با نخستوزیر آذربایجان دیدار کرد
آغاز ریلگذاری راه آهن خاش - چابهار
وزیر راه: کریدور شمال - جنوب راهبردی ترین پروژه ریلی کشور است
وزیر راه و شهرسازی: اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت دولت چهاردهم است
وزیر صمت: رونق تجارت مرزی و توسعه سیستان و بلوچستان با رفع موانع محقق میشود
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر شارژ شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز