نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
|
تاکید بر توسعه همکاریهای صنعتی و معدنی بین ایران و ارمنستان
|
پیام تسلیت وزیر صمت در پی شهادت سیدحسن نصرالله
|
توسعه همکاریهای ایران و پاکستان در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر
|
برگزاری کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و عربستان در آیندهای نزدیک
|
همکاریهای ایران و تاجیکستان در حوزه برق توسعه مییابد
|
گزارش کامل کارشناسی ابعاد حادثه به مردم ارائه می شود
|
اجازه تغییر کاربری مدارس را نمیدهیم
|
رجستری آیفون را دنبال میکنیم
|
دستور وزیر راه برای پیگیری سریع سانحه قطار باری هرمزگان
|
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان معاون وزیر شد
|
لزوم تنوع در تولید گریدهای پتروشیمی
|
انتقاد عارف از ضربهپذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری
|
يک شنبه 15 مهر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگری نیاز به تلاش بیشتری دارد
تاريخ:سيزدهم آبان 1402 ساعت 10:10
|
کد : 284543
|
مشاهده: 351
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی با بیان اینکه برای برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگردی باید تلاش بیشتر کرد گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در این بخش است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی با بیان اینکه برای برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگردی باید تلاش بیشتر کرد گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در این بخش است.
" سید مصطفی فاطمی" در نشست تشکلهای گردشگری یزد با اشاره ثبت جهانی این شهر به واسطه تلاشهای فعالان گردشگری و صنایع دستی افزود: فعالان حوزههای مختلف گردشگردی باید هماهنگ و در چارچوب قوانین کشور خصوصا قوانین میراث فرهنگی باشند.
وی با بیان اینکه باید نسبت به هدایت جریان تورهای گردشگری کشور آگاه باشیم، گفت: باید گروهی و هماهنگ با هم عمل کنیم چرا که همه ما برای رسیدن به مقصد نهایی به انسجام به وحدت نیاز داریم.
وی ادامه داد: البته امروز اتاق فکر ما نیز به استراتژی بهتری نیاز دارد و باید برای حل مشکلاتمان بررسیهای دقیق تری داشته باشیم و بدانیم سایر کشورهای دنیا برای برون رفت از بحرانها چه میکنند.
این مسئول با اشاره به اینکه ما باید در خصوص برندسازی شهرهایمان برای شرکت در نمایشگاههای بین المللی، رویدادهای بزرگ و اقدامات متعدد شرکت فعال داشته باشیم گفت: مثلث طلایی گردشگری حرکتی بود که توانستیم به واسطه آن برند مورد نظرمان را ایجاد کنیم اما امروز این برند ضعیف شده و باید مجدد برای آن برنامهریزی کنیم.
فاطمی با اشاره به اینکه باید وحدت و اتحاد در کار تیمی را مورد نظر داشته باشیم، افزود: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت ما در حوزه گردشگری است و نباید نسبت به این مهم غفلت کنیم.
یزد در کنار استانهای فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی بوده به گونهای که استقبال گردشگران خارجی از این شهر تا پنج برابر افزایش داشته و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده است.
این استان ۲ هزار و ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی دارد و شهر یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی ارزشمندی است.
http://new.sanatnews.ir/News//284543
برچسب ها :
گردشگری
,
برندسازی
,
شهر
,
کشور
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
آخرين اخبار
تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی
تنگسیری: سناریوهای مختلفی برای مقابله با نتانیاهو داریم
جزئیات تغییر سقف سوختگیری با کارت شخصی
انهدام باند سارقان منزل با کشف ۷۰ فقره سرقت
تاکید دادستان تهران بر تسریع در فرایند ترخیص خودورهای وارداتی
کاخ ساسانی سروستان ساماندهی میشود
مهاجرت افراطیها از تلگرام آغاز شد
جزئیات دستاوردهای اجلاس آیسسکو به روایت وزیر آموزش و پرورش
حملات موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی
تصویب یک فوریت نامگذاری معبری در پایتخت به نام شهید نیلفروشان
بررسی تبدیل خانه شهید رئیسی به موزه در شورای شهر
افتتاح باغراه حضرت زهرا(س) در دی ماه درصورت تامین منابع
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز