تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
پنج شنبه 20 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگری نیاز به تلاش بیشتری دارد
تاريخ:سيزدهم آبان 1402 ساعت 10:10
|
کد : 284543
|
مشاهده: 556
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی با بیان اینکه برای برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگردی باید تلاش بیشتر کرد گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در این بخش است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی با بیان اینکه برای برندسازی شهرهای کشور در حوزه گردشگردی باید تلاش بیشتر کرد گفت: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت در این بخش است.
" سید مصطفی فاطمی" در نشست تشکلهای گردشگری یزد با اشاره ثبت جهانی این شهر به واسطه تلاشهای فعالان گردشگری و صنایع دستی افزود: فعالان حوزههای مختلف گردشگردی باید هماهنگ و در چارچوب قوانین کشور خصوصا قوانین میراث فرهنگی باشند.
وی با بیان اینکه باید نسبت به هدایت جریان تورهای گردشگری کشور آگاه باشیم، گفت: باید گروهی و هماهنگ با هم عمل کنیم چرا که همه ما برای رسیدن به مقصد نهایی به انسجام به وحدت نیاز داریم.
وی ادامه داد: البته امروز اتاق فکر ما نیز به استراتژی بهتری نیاز دارد و باید برای حل مشکلاتمان بررسیهای دقیق تری داشته باشیم و بدانیم سایر کشورهای دنیا برای برون رفت از بحرانها چه میکنند.
این مسئول با اشاره به اینکه ما باید در خصوص برندسازی شهرهایمان برای شرکت در نمایشگاههای بین المللی، رویدادهای بزرگ و اقدامات متعدد شرکت فعال داشته باشیم گفت: مثلث طلایی گردشگری حرکتی بود که توانستیم به واسطه آن برند مورد نظرمان را ایجاد کنیم اما امروز این برند ضعیف شده و باید مجدد برای آن برنامهریزی کنیم.
فاطمی با اشاره به اینکه باید وحدت و اتحاد در کار تیمی را مورد نظر داشته باشیم، افزود: اهتمام و اتحاد رمز موفقیت ما در حوزه گردشگری است و نباید نسبت به این مهم غفلت کنیم.
یزد در کنار استانهای فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی بوده به گونهای که استقبال گردشگران خارجی از این شهر تا پنج برابر افزایش داشته و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده است.
این استان ۲ هزار و ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی دارد و شهر یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی ارزشمندی است.
http://new.sanatnews.ir/News//284543
برچسب ها :
گردشگری
,
برندسازی
,
شهر
,
کشور
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز