اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
سه شنبه 22 مهر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
بازگشت جنرال موتورز به بازارهای اروپایی با کادیلاک برقی
تاريخ:پانزدهم مهر 1402 ساعت 09:44
|
کد : 283507
|
مشاهده: 742
به گزارش صنعت نیوز، جنرال موتورز اعلام کرد که فروش خودروهای تمام برقی کادیلاک را در سوئیس آغاز خواهد کرد که اولین گام برای بازگشت به بازارهای اروپایی از زمان فروش برندهای اوپل و واکسول در سال ۲۰۱۷ است.
به گزارش صنعت نیوز، جنرال موتورز اعلام کرد که فروش خودروهای تمام برقی کادیلاک را در سوئیس آغاز خواهد کرد که اولین گام برای بازگشت به بازارهای اروپایی از زمان فروش برندهای اوپل و واکسول در سال ۲۰۱۷ است.
جاکلین مککویید، رئیس اروپایی جنرال موتورز در وبلاگی اعلام کرد که فروش مستقیم این برند پریمیوم به مصرفکننده سوئیس در پنج بازار اروپایی دیگر طی دو سال آینده دنبال خواهد شد و سوئد و فرانسه در ردیف بعدی هستند.
کادیلاک لیریک اولین مدلی خواهد بود که در اختیار رانندگان سوئیسی قرار می گیرد و مککویید افزود که مشتریان میتوانند خرید را به صورت آنلاین در چند دقیقه انجام دهند.
فروش خودروهای الکتریکی در اروپا در حال افزایش است و بیش از یک خودروی جدید از هر پنج خودروی جدید فروخته شده در اتحادیه اروپا در ماه آگوست، کاملاً الکتریکی بودند. رقابت نیز در حال تشدید است و تعدادی از سازندگان چینی خودروهای برقی مصرفکنندگان اروپایی را هدف قرار دادهاند.
چری، خودروساز شماره ۸ چین از نظر حجم فروش در سال ۲۰۲۲،اعلام کرد که طی دو سال آینده سه برند خودرو را در اروپا از جمله برند تمام الکتریکی Exlantix ارائه خواهد کرد.
خودروسازان دیگر، از جمله بیوایدی رهبر بازار و رقبای کوچکتر اکسپنگ و نیو نیز با افزایش رقابت در داخل و کاهش رشد داخلی، برنامههای توسعه اروپا را اعلام کردهاند.
طبق گزارش رویترز، جنرال موتورز در سال ۲۰۱۷، برندهای اوپل و واکسول را که برای دو دهه ضرر کرده بودند، به گروه فرانسوی PSA فروخت. این برندها به سرعت در PSA به سودآوری بازگشتند. PSA بعداً با فیات ادغام شد و استلانتیس را تشکیل داد.
http://new.sanatnews.ir/News//283507
برچسب ها :
بازار
,
اروپایی
,
کادیلاک برقی
,
جنرال موتورز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
وزرای ورزش و میراث فرهنگی وارد بوموسی شدند
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
اتوبوسرانی چگونه بر شرکتهای بخش خصوصی نظارت میکند؟
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
برهانی در آستانه نشستن روی نیمکت نفت مسجدسلیمان
آخرين اخبار
ماجرای پخت یک غذا خاص برای اسرا
فهرست ابربدهکاران ۲۵ بانک اعلام شد
۳ اقدام کلیدی برای حضور موثر ایران در نمایشگاههای گردشگری خارجی
تحول بزرگ در نظافت بزرگراههای تهران
بحران نهادههای دامی؛ دامداران گرفتار «خرید دو فاکتوره» شدند
انفجار در شمال ایتالیا جان ۳ افسر پلیس را گرفت
سندرز: ترامپ به سرعت آمریکا را به سمت استبداد میبرد
ارائه اولین مدل بومی طراحی محصولات فیزیکی فناورانه برای سالمندان
یک انتصاب در سازمان منابع طبیعی کشور
ایهود باراک: نسل جوان جهان با اسرائیل دشمن شده است
هوش مصنوعی اثبات قصور پزشکی را دشوار میکند
لواندوفسکی مصدوم شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز