جمعه 30 شهريور 1403

زاکانی: پایتخت بصورت بیقرار توسعه یافته است

زاکانی: پایتخت بصورت بیقرار توسعه یافته است
  تاريخ:بيست و پنجم ارديبهشت 1402 ساعت 09:56   |     کد : 276820   |     مشاهده: 457
به گزارش صنعت نیوز، شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت بصورت بیقرار در سال های اخیر توسعه یافته گفت: این شهر تنها هویتش پایتختی کشور مقدس ایران اسلامی و تهران هویت دیگری ندارد.
به گزارش صنعت نیوز، شهردار تهران با بیان اینکه پایتخت بصورت بیقرار در سال های اخیر توسعه یافته گفت: این شهر تنها هویتش پایتختی کشور مقدس ایران اسلامی و تهران هویت دیگری ندارد.
علیرضا زاکانی عصر یکشنبه در مراسم اهدای احکام بخشی از هیات امنای محلات شهر تهران افزود: پایتخت تا سال ۱۳۴۸ بصورت شمالی و جنوبی و پس از آن بصورت شرقی و غربی بی ضابطه توسعه یافت و اکنون شهروندان از خدمات رضایت ندارند.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر مدیریت شهری در زمینه اقتصادی با مشکل مواجه بود، گفت: ۲۰ ماه و ۱۰ روزی است که مدیریت شهری در دوره ششم شورای شهر شروع شده و از همان اول مسیر درستی در بخش اقتصادی داشتیم که در سال اول ۹۹ درصد و در سال دوم ۱۴۳ درصد برنامه های اقتصادی مدیریت شهری محقق شد.
شهردار تهران با بیان اینکه برای ارائه خدمات و رساندن شهر به نقطه واقعی چهار تحول را انتخاب کردیم، افزود: تبدیل شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد خدمتگزار اجتماعی و همچنین توجه به نوسازی شهری بر اساس معماری ایرانی و اسلامی از مهمترین تحولاتی است که در حال انجام است.
وی با بیان اینکه طرح های مهمی نیز در حوزه حمل و نقل و ترافیک در حال انجام است، گفت: علاوه بر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی عملیات احداث یک آزاد راه و ۲ بزرگراه در تهران شروع شده است.
زاکانی با اشاره به سیر تحولات در محلات نیز افزود: سیر تحولات در محلات بسیار مهم و ضروری است و در بخش های مختلف با حضور نخبگان و صاحبنظران با اجرای ویژه برنامه های مختلف یک سبک زندگی جدیدی در محلات شکل می گیرد.
مردمی‌سازی مدیریت شهری جزو اهداف اصلی شهرداری است
همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران می در این مراسم گفت: امروز بخشی از اعضای هیات امنای محلات شهر تهران احکام خود را دریافت می‌کنند و با معرفی نمایندگان شورا و نهادهای دارای فعالیت محله‌ای و مردمی به زودی شاهد رسمیت یافتن جلسات هیات امنای محلات خواهیم بود.
محمد امین توکلی زاده افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های این دوره شورای شهر و مدیریت شهری، مردمی‌سازی مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت های بی شمار مردمی است.

http://new.sanatnews.ir/News//276820
Share

برچسب ها :  زاکانی , شهردار تهران
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است