تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
پنج شنبه 20 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
آذری: افزایش قیمت بلیت هواپیما در وضعیت کنونی درست نیست
تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1402 ساعت 10:27
|
کد : 276708
|
مشاهده: 497
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بنا باشد بهای فرسودگی ناوگان هوایی و جبران هزینه ها به مردم تحمیل شود کار اشتباهی است.
علی آذری در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به تلاش ایرلاین ها برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: یکی از دلایل و استناد ایرلاین ها برای افزایش قیمت بلیت، این است که هزینه ها افزایش پیدا کرده است و توان نگهداری را ندارند بنابراین به افزایش قیمت بلیت ها روی آوردند.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در صنعت هوایی کشور، بحث فرسوده بودن ناوگان هواپیمایی است که باید برای اینکه از زمین گیر شدن این ناوگان جلوگیری کنیم، به هر ترتیبی که امکان پذیر است به دنبال نوسازی این ناوگان باشیم و باید در حوزه تحریم های صنعت هوایی با حفظ اقتدار ملی یکسری گشایش ها صورت گیرد.
این عضو کمیسیون عمران اظهار کرد: اگر ما در حوزه روابط بین المللی گشایشی انجام ندهیم، این فرسودگی ناوگان هوایی ممکن است بعدها به ما آسیب بزند و با ادامه این روند بالاخره این صنعت زمین گیر خواهد شد.
نمانیده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیما اصلا در این وضعیت اقتصادی سزاوار نیست. حتی ممکن است کار به جایی برسد که سفر با هواپیما به یک سفر لوکس تبدیل شود. این اصلا در شأن کشور ما نیست.
وی افزود: پیشنهاد بنده این است که کمیسیون عمران در جلساتی که برگزار می کند پیشنهادات فعالان این صنعت را اخذ کند و با همفکری شوراهای عالی مسئول در این حوزه به یک جمع بندی کارشناسی برسند.
آذری تاکید کرد: این که بنا باشد بهای فرسودگی ناوگان هوایی و جبران هزینه ها به مردم تحمیل شود کار اشتباهی است. البته فرسودگی ناوگان هوایی یک دلیل است و تورم و تحریم ها و فشارهای خارج از مرزها از عوامل دیگری است که بر ایرلاین فشار وارد می کند اما به هر حال دولت باید به نحوی این موضوع را مدیریت کند که گرانی بلیت ها به مردم تحمیل نشده و دسترسی مردم به هواپیما محدود نشود.
http://new.sanatnews.ir/News//276708
برچسب ها :
هواپیما
,
بلیت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز