ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانایر در سال ۶۷ نمونه بارز تروریسم دولتی است
|
پاکنژاد: صادرات نفت مانند سابق با کیفیت و کمیت قبل ادامه دارد
|
اسکان موقت جنگزدگان توسط شهرداری
|
عملکرد قابل قبول فروشگاههای زنجیرهای در ۱۰ روز اخیر
|
نقش کلیدی فروشگاههای زنجیرهای در تثبیت بازار و پیروزی دیپلماتیک ایران
|
وزیر صمت: تعادل به بازار کالاهای اساسی بازگشته است
|
آمادگی کامل صنایع برای پشتیبانی از مردم و نیروهای مسلح
|
وقفهای در زمینه جابه جایی کالا و مسافر وجود ندارد
|
پنج شنبه 2 مرداد 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ایده های گردشگری باید در رسانه ها مطرح شوند
تاريخ:سيزدهم آذر 1401 ساعت 13:08
|
کد : 271942
|
مشاهده: 776
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
به گزارش صنعت نیوز،
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدههای گردشگری در حوزه رسانه فراهم شود.
آقای علیاصغر شالبافیان، در نشست تخصصی معاونین گردشگری ادارات کل استانی در تهران با اشاره به اینکه نظاممند کردن و نمایش ابتکارات و نوآوریها از وظایف معاونت گردشگری است گفت: در حال حاضر نوآوریهای متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه هایی با موضوعات جدید و با پتانسیل جذب مخاطبان متنوع در حال برگزاری است که اطلاعرسانی جامعی نمیشود و باید محمل درستی برای نمایش این برنامهها در حوزه رسانه فراهم شود.
وی افزود: باید زیرساخت مناسبی برای تحقق و اجرایی شدن ایدهها فراهم شود.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به توسعه عملکرد حوزه گردشگری در سالهای اخیر گفت: برای استفاده از ظرفیتهای هر استان باید برای گردشگری داخلی تدابیری اندیشید.
وی افزود: مهمترین برنامه و کارهای انجام شده در ستاد که تسهیل کننده امور استانی هستند اطلاع رسانی میشود.
شالبافیان با اشاره به نقش مفید مدیران گردشگری استانی در برنامهریزی برای تسهیل امور گفت: باید شاخص و معیار ما این باشد که فعالیت ما چگونه موجب رونق یک کسب و کار و یا بازدارنده آن است و چه کارهایی میتواند در ستاد انجام شود.
وی افزود: معاونان گردشگری استانها یکسری وظایفی برعهده دارند که کمتر به آنها پرداخته میشود و از جمله جذب بازار گردشگران خارجی، نظام مند کردن رویدادها، آموزش، استفاده از نیروهای توانمند فکری که باید در کنار برنامه ریزی برای بازار داخلی مد نظر قرار گیرد.
http://new.sanatnews.ir/News//271942
برچسب ها :
شالبافیان
,
ایده های گردشگری
,
رسانه ها
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
«خوشامدگویی» صندوق نوآوری به دانشبنیانهای جدید
آخرين اخبار
وضعیت سدهای استان تهران بحرانی شد
فعالیتهای دریایی در مازندران ممنوع شد
این میوه تابستانی خواص دارویی بینظیری دارد
حمله سایبری به آژانس امنیت هستهای آمریکا
شمار شهدای خبرنگار غزه به ۲۳۱ نفر رسید
توافق ترکیه- بریتانیا برای خرید جنگنده های تایفون
اپوزیسیون هم یارانه میگیرد؟
هشدار درباره جعل لغت!
مثبتشدن تست دوپینگ یکی از شاخصترین رکابزنان ایران
سفر سیدورف به اردوی ترکیه منتفی شد
انتشار لیست کانالهای فروش بلیت پروازهای اربعین از ۸ مرداد
جشنوارۀ ملی شعر کودک فراخوان داد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز