ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانایر در سال ۶۷ نمونه بارز تروریسم دولتی است
|
پاکنژاد: صادرات نفت مانند سابق با کیفیت و کمیت قبل ادامه دارد
|
اسکان موقت جنگزدگان توسط شهرداری
|
عملکرد قابل قبول فروشگاههای زنجیرهای در ۱۰ روز اخیر
|
نقش کلیدی فروشگاههای زنجیرهای در تثبیت بازار و پیروزی دیپلماتیک ایران
|
وزیر صمت: تعادل به بازار کالاهای اساسی بازگشته است
|
آمادگی کامل صنایع برای پشتیبانی از مردم و نیروهای مسلح
|
وقفهای در زمینه جابه جایی کالا و مسافر وجود ندارد
|
شنبه 4 مرداد 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کیفیت، تجاری سازی و توسعه محصول از اولویت های گروه سایپا است
تاريخ:بيست و چهارم مهر 1401 ساعت 09:06
|
کد : 270556
|
مشاهده: 1151
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در خصوص خودروهای تجاری توجه ویژه ای در گروه سایپا وجود دارد و تجاری سازی جزء اولویت های اصلی است. رعایت دستورالعمل های کیفی در تولید محصولات استاندارد باید در اولویت همه همکاران قرار داشته باشد و با افزایش بهره وری، می توان ظرفیت و پتانسیل گروه را بالا برد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در خصوص خودروهای تجاری توجه ویژه ای در گروه سایپا وجود دارد و تجاری سازی جزء اولویت های اصلی است. رعایت دستورالعمل های کیفی در تولید محصولات استاندارد باید در اولویت همه همکاران قرار داشته باشد و با افزایش بهره وری، می توان ظرفیت و پتانسیل گروه را بالا برد.
محمدعلی تیموری در حاشیه افتتاح و بازدید از خطوط تزریق فوم یخچالی نیسان و اتاق بار پادرا گفت: شرکت ایران کاوه سایپا یکی از شرکتهای استراتژیک گروه سایپا است که در چند سال گذشته مورد توجه قرار نگرفته است.
او افزود: خودروهای تجاری در ایران از مزیت بالایی برخوردارند و شرکت ایران کاوه سایپا با تعریف پروژه های توسعه محور علاوه بر اینکه در خود کارخانه ایران کاوه سایپا اشتغالزایی ایجاد کرده، توانسته بستر ایجاد شغل در جامعه را نیز افزایش دهد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: تجاری سازی و کاربری سازی به دلیل درگیر بودن نیروی انسانی در مراحل تولید، امکان رشد اشتغال نیروی انسانی در آن مجموعه را افزایش می دهد و بر همین اساس سایپا با تمام توان تلاش خواهد کرد تا این موضوعات را در شرکت ایران کاوه سایپا افزایش دهد و اشتغال مناسبی در استان البرز ایجاد شود.
تیموری افزود: تولید خودروهای تجاری و کاربری سازی آنها علاوه بر افزایش ارزش افزوده محصول، رشد پایدار و توسعه برای گروه سایپا، می تواند تضمین کننده اشتغال مناسب در جامعه نیز باشد که این موضوع از اهمیت بالایی برای گروه خودروسازی سایپا برخوردار است.
او گفت: در حال حاضر در شرکت ایران کاوه سایپا، خودرو نیسان کاربری سازی می شود و در فاز بعدی تولید اتوبوس، مینی بوس و مینی باس است که در دستور کار قرار دارد و تولید این محصولات می تواند ظرفیت اشتغالزایی بالایی در این شرکت ایجاد کند.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: شرکت ایران کاوه سایپا با تکیه بر توان متخصصان داخلی امروز توانسته خطوط تزریق فوم یخچالی نیسان و اتاق بار نیسان پادرا را در راستای توسعه این شرکت راه اندازی کند که این موضوع نشان از ظرفیت بالای این شرکت در راستای تولید محصولات تجاری و کاربری سازی در گروه سایپا است.
تیموری افزود: گروه سایپا می تواند با هم افزایی، علاوه بر خلق ارزش و تولید محصولات جدید با استانداردهای جهانی، با تکیه بر متخصصان و کارکنان کل مجموعه در مسیر رشد و توسعه پایدار قرار گیرد.
او خاطر نشان کرد: سازمان باید به صورت یکدست و هماهنگ باشد تا امکان تولید محصول باکیفیت فراهم شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تعریف پروژه های مناسب و توسعه محور را در راستای اهداف سازمان مهم دانست و گفت: شکل گیری پروژه های مختلف در حوزه های تولید محصول می تواند برند گروه سایپا را در سال های آینده به جایگاه بالایی ارتقاء دهد.
تیموی گفت: تفکر سیستمی و توسعه محور در گروه سایپا شکل گرفته است که نیاز است با خلق ارزش و بهبود فرایندها، مسیر رشد و تعالی گروه خودرو سازی سایپا بیش از پیش هموار شود.
در ادامه حسین قربانی مدیرعامل شرکت ایران کاوه با ارائه گزارشی از افزایش 41 درصدی تولید محصولات شاسی وکاربری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: توسعه محصولات جدید درحوزه کاربری سبک با تولید اتاق بارهای کمپرسی نیسان و پادرا پلاس در دو نوع تک سوز و دوگانه سوز و همچنین اتاق بار یخچالی نیسان انجام شده است.
قربانی افزود: درحوزه طراحی و توسعه محصولات نیمه تریلر پیشرفت هایی صورت گرفته است که به زودی از محصولات نمونه و صادراتی رونمایی خواهد شد.
رونمایی از خودروی متصل به اینترنت توسط سایپا
افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو
http://new.sanatnews.ir/News//270556
برچسب ها :
سایپا
,
خودروهای تجاری
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
«خوشامدگویی» صندوق نوآوری به دانشبنیانهای جدید
آخرين اخبار
رایزنی السیسی و مکرون درباره تلاشها برای آتشبس در غزه
رونمایی از سامانه بهبود و نظارت بر عملکرد مالی شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی
وضعیت منطقه ویژه پارس پس از زمینلرزه، عادی است
راهاندازی سامانه جامع قراردادهای داخلی صنعت نفت
دستورعمل جدید ارزیابی مالی در مناقصات وزارت نفت ابلاغ شد
انتشار اثر دیگری از نادر ابراهیمی
تهاترهای غیرقانونی در بازار مسکن پیگرد قانونی ندارد
فدراسیون فوتبال قرقیزستان پیوستن کوجو به نفتچی را تایید کرد
آغاز موج جدید تحول شهری با پروژههای هوشمندسازی و توسعه حمل و نقل
قیمت دلار در بازار ارز تجاری
زلزله ۴.۷ پایتخت انرژی ایران را لرزاند
آتشسوزی جنگلی در آلبانی؛ ۶ روستا تخلیه شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز