تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
چهارشنبه 19 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کاهش حضور خودروها در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصولات
تاريخ:سيزدهم شهريور 1401 ساعت 15:13
|
کد : 269581
|
مشاهده: 1332
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
به گزارش صنعت نیوز، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
محمد علی تیموری در حاشیه بازدید از این نمایندگی ها در خصوص وضعیت عملکردی و اجرایی شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش های دریافت شده از شبکه نمایندگی ها خوشبختانه در سه ماه اخیر با ارتقا کیفیت انجام شده در محصولات، مراجعه مشتریان به نمایندگی ها برای تعمیرات کاهش یافته و این موضوع مشهود بود و این خبر بسیار خوبی است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به نظم و احترامی که در نمایندگی های مشهد برای مشتریان ایجاد شده گفت: در این بازدید و در گفتگو با عوامل نمایندگی مشخص شد که کارکنان نمایندگی ها از دانش فنی خوبی برخوردارند و همین اشراف علمی در برطرف کردن عیوب خودرو، باعث رضایت مراجعین به این نمایندگی ها شده است.
او گفت: افزایش و ارتقا رضایت مندی مشتریان نیاز به زیر ساختی تحت وب دارد که بتوان به صورت آنلاین از مشکلات مطلع شویم و برای رفع عیوب برنامه ریزی کنیم و این موضوع در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.
تیموری با بیان اینکه باید ارتباط کارشناسان فنی، مهندسی و کیفی سایپا با نمایندگی ها افزایش یابد، گفت: با حضور کارشناسان فنی سایپا در نمایندگی ها عیوب خودروها بررسی و در صورت تکرار، به واحد مهندسی گزارش داده می شود که رفع عیب شود و در صورتی که ایراد به فرآیند تولید مربوط شود گزارش به خطوط تولید ارسال تا عیوب برطرف شود.
او تصریح کرد: کمبود احتمالی قطعات در نمایندگی ها مربوط به قطعات الکترونیکی خودروها است و با توجه به اینکه قطعات الکترونیکی پلتفرم ها یکسان نیست و از طرفی به دلیل محدودیت های تامین، امکان انبار کردن این قطعات در انبار نمایندگی ها وجود ندارد لذا از سفارش گذاری تا دریافت قطعه از سایپا یدک به نمایندگی زمان بر خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
او افزود: شبکه نمایندگی ها باید در سطح شهر با فروشندگان لوازم یدکی تعامل ایجاد کنند و به صورت شبکه ای، لوازم استاندارد را در سطح منطقه خود توزیع کنند و با این فرآیند مانعی بزرگ در جلوگیری از ورود لوازم قاچاق به بازار خواهند بود.
تیموری تصریح کرد: نمایندگی ها باید توزیع لوازم یدکی برای خودروهای غیر گارانتی را در دستور کار خود قرار دهند تا مشتری ها از قطعات ایمن و استاندارد بهره ببرند و تامین این قطعات در دستور کار شرکت سایپایدک قرار گرفته است.
او توسعه کسب و کار نمایندگی ها را یکی از اولویت های گروه سایپا دانست و گفت: شبکه نمایندگی ها باید به سمت آپشنال کردن محصولات حرکت کنند چراکه بعضی از درخواست های مشتریان در این زمینه را نمی توان در خطوط تولید خودرو اجرا کرد و در حوزه آپشن کردن محصولات باید اجرا شود، لذا نمایندگی ها باید نیاز مشتریان خود را شناسایی و با هماهنگی سایپایدک این موارد تامین و در اختیار مشتری قرار گیرد.
آغاز تولید انبوه هایما ۸S از مهرماه
عرضه خودرو آریا در سال 1402
http://new.sanatnews.ir/News//269581
برچسب ها :
سایپا
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۶ رشته دانشگاه امیرکبیر
آخرين اخبار
لوکا مودریچ؛ میراثدار صبر، درد و شکوه
استیضاح وزیر کار با ۵۸ امضا کلید خورد
کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران
دستگاههای اجرایی از اقتصاد دولتی دل نمیکنند
دیدار عراقچی با وزیر خارجه مصر
۱۰ عملیات یمن با پهپادهای رادارگریز
نگرانی اروپا از تاثیر فسخ یک توافق اطلاعاتی با آمریکا
امنیت میلیاردها کاربر واتساپ به خطر افتاد
افتتاح بزرگترین سد برق آبی آفریقا
آغاز ثبتنام انتخابات فدراسیون سوارکاری
تتر به کانال ۹۰ هزار تومان بازگشت؛ سیگنال اصلاح نرخ غیررسمی دلار؟
برادران عالمیان در رنکینگ جهانی تنیس روی میز از هم دورتر شدند
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز