جمعه 30 شهريور 1403

تکذیب پرداخت سه میلیاردی به فوق ستاره های والیبال

تکذیب پرداخت سه میلیاردی به فوق ستاره های والیبال
  تاريخ:يازدهم مرداد 1401 ساعت 09:47   |     کد : 268638   |     مشاهده: 612
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان پرداخت مبلغ قرارداد با فوق ستاره‌های والیبال را تکذیب کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان پرداخت مبلغ قرارداد با فوق ستاره‌های والیبال را تکذیب کرد.
 
امیر عطابخشی گفت: خبر مربوط به جذب بازیکنان مطرح جهان به منظور حضور در جام باشگاه‌های آسیا را تکذیب می‌کنم چرا که با رایزنی‌هایی که با باشگاه‌های ایتالیایی داشتم این کار با کمترین هزینه با توجه به وضعیت مبالغ قرارداد ستاره‌های جهان صورت گرفت.
 
وی گفت: از آن جا که یکی از بندهای قرارداد باشگاه با این 2 بازیکن مطرح والیبال رسانه‌ای نشدن متن قراردادهای آن‌هاست، نمی‌توانم آن را مطرح کنم اما قراردادهای آن‌ها در باشگاه‌ موجود است و مسئولان می‌توانند برای رسیدگی به آن مراجعه کنند.
 
مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان اظهارداشت: در مدت 6 ماه حضورم در این مجموعه فرهنگی، ورزشی تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با باشگاه‌ میلانو ایتالیا بسته بودیم و قرار شد براساس مفاد آن برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های لازم در راستای رشد والیبال باشگاه پیکان صورت گیرد به طوری که حتی مربیان ایتالیایی بدون دریافت هزینه برای آموزش در آکادمی و نوجوانان والیبالیست این باشگاه به ایران بیایند.
 
عطابخش تصریح کرد: در مکاتباتی که با مسئولان باشگاه میلانو داشتیم، آن‌ها قول همکاری و حضور انگاپت فرانسوی و نیمیر هلندی که در تیم مودنا ایتالیا توپ می‌زنند، در ترکیب تیم پیکان برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را دادند، که خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده این کار انجام و قرار شد آن‌ها مبلغ قراردادی در ازای این حضور دریافت نکنند و در قالب پاداش باشگاه به آن‌ها پرداختی داشته باشد.
 
وی گفت: متاسفانه برخی خبرنگاران در اخبار منتشر شده خود صحبت از قراردادهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی برای هر یک از این بازیکنان کرده بودند که به هیچ عنوان این رقم را تایید نمی‌کنم و با صراحت می گویم مجموع مبلغی که بعنوان پاداش به این 2 فوق ستاره والیبال جهان داده شد کمتر از یک میلیارد‌ تومان بود.
 
مدیرعامل پیشین پیکان در ادامه افزود: حضور این 2 فوق ستاره والیبال در یک تیم ایرانی به همراه سعید معروف و محمد موسوی دوباره بعد از حدود 3 سال کرونایی پای هواداران را به سالن والیبال باز کرد و آن‌ها توانستند در ایران شاهد بازی‌های حرفه‌ای باشند.

گفتنی است؛ هم اکنون عباسی به عنوان سرپرست باشگاه پیکان معرفی شده است و عطابخش در این مجموعه سمتی ندارد.

http://new.sanatnews.ir/News//268638
Share

تکذیب پرداخت سه میلیاردی به فوق ستاره های والیبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است