اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
سه شنبه 22 مهر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تأخیر کشتیها در بنادر همچنان چالش برانگیز است
تاريخ:دوازدهم تير 1401 ساعت 17:06
|
کد : 268070
|
مشاهده: 1636
به گزارش صنعت نیوز، علیرغم گزارشهایی که مبنی بر کاهش ازدحام و تأخیر کشتیها در بسیاری از بنادر مخابره میشود با این حال ازدحام بنادر و تأخیر برای صنعت کشتیرانی همچنان آزار دهنده است.
به گزارش صنعت نیوز،
علیرغم گزارشهایی که مبنی بر کاهش ازدحام و تأخیر کشتیها در بسیاری از بنادر مخابره میشود با این حال ازدحام بنادر و تأخیر برای صنعت کشتیرانی همچنان آزار دهنده است.
تأخیر کشتیها در بنادر همچنان چالش برانگیز است
"آلن مورفی" مدیرعامل Sea-Intelligences در این زمینه گفت: با توجه به ازدحام بنادری که اواخر سال ۲۰۲۱ وجود داشت و بحرانی که توسط جنگ روسیه و اوکراین بوجود آمد وضعیت ازدحام بنادر در پنج ماهه اول سال ۲۰۲۲ کمی بهتر شده، اما از ۶۰ خط کشتیرانی مورد بررسی در این مدت ۳۴ خط کشتیرانی همچنان با مشکلی به نام ازدحم بنادر روبهرو بودهاند برای مثال ازدحام بنادر از ۳۰ درصد در ژانویه ۲۰۲۲ به ۳۶.۴ درصد در ماه میرسید.
وی در ادامه افزود: یافتههای پژوهشی تحلیلگران این مؤسسه نشان میدهد که متوسط ازدحام بنادر و طولانی شدن تأخیر کشتیها در ژانویه ۲۰۲۲ حدود هشت روز بود که هر ماه با کاهش مواجه شده و به ۶.۱۶ روز در ماه میرسید که این رقم در هفته پیش به هفت روز رسیده که همچنان بالا است و باید کاهش یابد.
"آلن مورفی" در ادامه طولانی شدن مسافت خطوط کشتیرانی به دلیل بحران روسیه و اوکراین را یکی از علل تأخیر کشتیها قلمداد کرده و گفت: به دلیل این بحران تقاضا کاهش یافته و این موضوع به کاهش حاشیۀ سود شرکتهای کشتیرانی منجر میشود.
در همین حال "جاش برزیل" معاون زنجیرۀ تأمین مؤسسه Sea-Intelligences نیز گفت: افزایش سرسامآور سوخت و قرنطینه در برخی از کشورها به تأخیر کشتیها در بنادر کمک کرده است. چهارده شرکت بزرگ حملونقل دریایی در ماه میشاهد تأخیر کشتیها در بنادر بودند که در این میان مرسک، وان، اورگرین، ام اس سی و هاپاگ لوید بیشترین صدمه را از تأخیر و ازدحام بنادر متقبل شدهاند.
http://new.sanatnews.ir/News//268070
برچسب ها :
تاخبر کشتی ها
,
بنادر
,
چالش برانگیز
,
ازدحام بنادر
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
وزرای ورزش و میراث فرهنگی وارد بوموسی شدند
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
اتوبوسرانی چگونه بر شرکتهای بخش خصوصی نظارت میکند؟
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
برهانی در آستانه نشستن روی نیمکت نفت مسجدسلیمان
آخرين اخبار
ساخت ۸۸۱ پروژه از طریق مالیات
آغاز مراسم معرفی برترینهای حوزه مالی
راهاندازی سامانه ملی هشدار
آب طالقان به تهران نزدیک شد
جهتیابی پرواز در لایههای نامرئی آسمان!
ارتش اسرائیل گروگانها را تحویل گرفت
بیانیه حماس بعد از اجرای معامله تبادل اسرا
مرگ تدریجی بیماران نادر
درباره روابط ایران با چین و روسیه
تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت محمود روحانی
فیلمنت و حمایت از TEDxهای ایران
ترامپ در اسرائیل؛ برنامه بعدی ما ایران است!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز