نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
|
تاکید بر توسعه همکاریهای صنعتی و معدنی بین ایران و ارمنستان
|
پیام تسلیت وزیر صمت در پی شهادت سیدحسن نصرالله
|
توسعه همکاریهای ایران و پاکستان در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر
|
برگزاری کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی ایران و عربستان در آیندهای نزدیک
|
همکاریهای ایران و تاجیکستان در حوزه برق توسعه مییابد
|
گزارش کامل کارشناسی ابعاد حادثه به مردم ارائه می شود
|
اجازه تغییر کاربری مدارس را نمیدهیم
|
رجستری آیفون را دنبال میکنیم
|
دستور وزیر راه برای پیگیری سریع سانحه قطار باری هرمزگان
|
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان معاون وزیر شد
|
لزوم تنوع در تولید گریدهای پتروشیمی
|
انتقاد عارف از ضربهپذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری
|
يک شنبه 15 مهر 1403
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی بررسی شد
تاريخ:بيست و سوم فروردين 1401 ساعت 10:38
|
کد : 246388
|
مشاهده: 1234
به گزارش صنعت نیوز، چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
به گزارش صنعت نیوز،
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی در نشست بررسی چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردینماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی بهعنوان یکی از مهمترین مدیریتهای شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانوادههای آنها مرتبط است و کوچکترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب میشود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینههای رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشینآلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان بهعنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.
در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامهها، چالشها، نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها پرداختند.
http://new.sanatnews.ir/News//246388
برچسب ها :
مدیرعامل
,
شرکت پایانه های نفتی
,
چالش ها و مشکلات
,
مدیریت خدمات پشتیبانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
امشب به تماشای مقارنه ماه و مشتری بنشینید
وزیر راه: راه آهن سنندج - باشماق فرصت جدید ترانزیتی است
افزایش تولید و صادرات نفت بهرغم تحریمها و تهدیدها برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت است
بذرپاش: حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است
رایزنی معاون وزیر نفت با شرکتهای خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز
تولید مشترک خودرو توسط ایران و چین
وزیر نفت شایعه استعفای خود را تکذیب کرد
روابط ایران و چین بیش از هر زمان دیگری فرصت رشد دارد
اطلاعیه وزارت صمت درباره مصوبه شورایعالی نظارت
تجارت ۳۴ میلیارد دلاری تهران و ابوظبی
وزیر نفت: به دنبال راهاندازی کریدور گازی شمال جنوب هستیم
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
آخرين اخبار
افزایش دمای هوای تهران از اواسط هفته
افزایش ۳۰۰ درصد معاینات غربالگری سرطان سینه در دستور کار قرار دارد
ترسیم برنامه جامع فیلترینگ با محوریت مرکز ملی فضای مجازی
توسعه توانمندی دانشبنیانها در حوزههای فناورانه و نوآورانه صنعت دارو
استفاده از آووکادو برای جلوگیری از فاسد شدن غذاها
کشف تابوت دخترِ حکمران
تاخیر در شناسایی کمشنوایی کودکان، عوارض جدی دارد
تعویض مخازن سی ان جی فرسوده ۶۰۰۰ تاکسی در کشور
رویداد آموزشی سینمای مستند باستانشناسی در شیراز برگزار میشود
بیش از ۵۰ درصد رانندگان حمل و نقل عمومی «بیمه» نیستند
آغاز به کار سامانه «سیما تاکسی» برای تاکسیرانان
بیتکوین جایگزین پول جهانی خواهد شد؟
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز