پنج شنبه 29 شهريور 1403

رئیس فدراسیون قایقرانی: تیم ملی برای موفقیت در بازی های آسیایی برنامه دارد

رئیس فدراسیون قایقرانی: تیم ملی برای موفقیت در بازی های آسیایی برنامه دارد
  تاريخ:دهم فروردين 1401 ساعت 11:10   |     کد : 246136   |     مشاهده: 709
به گزارش صنعت نیوز،رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موفقیت ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ورزشکاران مان آمادگی دارند تا در بازی‌های آسیایی نشان‌های زیادی را کسب کنند و شگفتی ساز شوند.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موفقیت ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ورزشکاران مان آمادگی دارند تا در بازی‌های آسیایی نشان‌های زیادی را کسب کنند و شگفتی ساز شوند.
 
علیرضا سهرابیان در حاشیه مراسم استقبال از بازگشت تیم ملی قایقرانی از مسابقات قهرمانی آسیا در فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: تیم ملی ایران در این مسابقات در بخش‌های آب‌های آرام و پاراکانو در مجموع به جز بخش اسلالوم، ۱۵ نشان طلا، ۷ نقره و ۳ نشان برنز را کسب کرد.

او ادامه داد:در رشته اسلالوم هم یک برنز و یک نقره را به دست آوردیم.
 
سهرابیان درباره سطح مسابقات گفت: به جز کشور چین که رقیب ارزنده‌ای است و در این مسابقات حضور نداشت، رقبای دیگر که در بازی‌های آسیایی قبل، نشان طلا کسب کردند در این مسابقات حضور داشتند از جمله تیم‌های ملی ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان.
 
او اضافه کرد: یکی از بهترین نتایجی که به دست آمد این بود که کشور‌های صاحب سبک، تقاضای تمرین مشترک با کشور ایران را در مجموعه ورزشی آزادی داشتند و تک ستاره‌های کشور‌های صاحب نام، علاقمند به حضور در ایران و برگزاری اردو‌های مشترک هستند.
 
آقای سهرابیان ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد در این دوره از مسابقات، سبک تیم ملی قایقرانی ایران با توجه به حضور سرمربی برزیلی به قدری بالا بود که توانست عرض اندام کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای نخستین بار تیم ملی بزرگسالان قایقرانی کشورمان به این تعداد نشان طلا، نقره و برنز رسید.
 
سهرابیان با بیان این که ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان و در رشته‌های سرعتی، تایلند و چین تایپه کشور‌های صاحب سبکی بودند، افزود: حضور نداشتن چین در این مسابقات نمی‌تواند ارزش قهرمانی تیم ملی کشورمان را کم کند، زیرا رکورد‌های ثبت شده نشان می‌دهد لیاقت ورزشکاران مان بالا است.

وی گفت: تیم ملی کشورمان پس از یک هفته استراحت با حضور سرمربی برزیلی، کار خود را آغاز می‌کند و اردوی فشرده تا زمان بازی‌های آسیایی را خواهیم داشت.
 
رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: تا زمان بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان را هم پیش رو داریم که با تمهیدات سرمربی، برنامه ریزی‌های لازم را در این باره انجام خواهیم داد.

سهرابیان اضافه کرد: همچنین نیم نگاهی به المپیک پاریس نیز خواهیم داشت.

تیم ملی قایقرانی کشورمان با کسب مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، صبح امروز به میهن بازگشت.

ملی‌پوشان کشورمان در بخش آب‌های آرام،۱۳ نشان طلا، ۵ نقره و ۲ برنز و در بخش پاراکانو ۲ نشان طلا، ۲ نقره و ۱ برنز را به دست آوردند.

http://new.sanatnews.ir/News//246136
Share

رئیس فدراسیون قایقرانی: تیم ملی برای موفقیت در بازی های آسیایی برنامه داردرئیس فدراسیون قایقرانی: تیم ملی برای موفقیت در بازی های آسیایی برنامه داردرئیس فدراسیون قایقرانی: تیم ملی برای موفقیت در بازی های آسیایی برنامه دارد
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است