يک شنبه 13 خرداد 1403

نشست سازمان جهاني حمل و نقل دريايي براي بررسي فزايش قيمت سوخت کشتي

  تاريخ:سوم تير 1387 ساعت 16:41   |     کد : 1645   |     مشاهده: 909
به گزارش صنعت نیوز، صنعت حمل و نقل دريايي نيز مانند صنعت حمل و نقل جاده اي با مشکلات ناشي از افزايش بهاي سوخت روبرو شده است.

به گزارش صنعت نیوز، صنعت حمل و نقل دريايي نيز مانند صنعت حمل و نقل جاده اي با مشکلات ناشي از افزايش بهاي سوخت روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه کشتی سازی صنعت نیوز،  نشست سازمان بين المللي حمل و نقل دريايي (آي ام او)، در خصوص روش هاي مقابله با افزايش قيمت سوخت و همچنين کاهش اشاعه گازهاي گلخانه اي، طي اين هفته در اسلو برگزار خواهد شد. رابين ميچ، مشاور اين سازمان در بخش انرژي گفت قيمت سوخت کشتي ظرف ده سال گذشته، ده برابر شده است. وي افزود تلاش براي پاکسازي سوخت کشتي ها از عنصر گوگرد، قيمت سوخت را باز هم افزايش خواهد داد.

بنا بر اين گزارش رابين ميچ اضافه کرد مشکل ديگرِ صنعت کشتي راني اين است که در حالي که اقتصاد جهاني با رکود مواجه شده است، شمار بسيار زيادي کشتي جديد که برابر با چهل و پنج درصد ظرفيت کشتي راني فعلي است، سفارش داده شده و در حال ساخت است. رابين ميچ در خاتمه افزود ساده ترين روش براي کاهش اشاعه ي گازهاي آلاينده از موتور کشتي ها، کاهش سرعت کشتي هنگام حمل کالا در دريا است.

 

  

 

http://new.sanatnews.ir/News/1/1645
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است