حملات صهیونیست‌ها،آن‌ها را در باتلاق فرو می‌برد
تاريخ : سوم مهر 1403 ساعت 11:52   کد : 300595
اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام ۳ مهرماه در این همایش گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا یادی کنیم از رزمندگان، شهدا و جانبازانی که در جنگ تحمیلی از کیان جمهوری اسلامی ایران محافظت کردند.
سردار سیدصادق حسینی با اشاره به اهداف شوم رژیم بعث عراق اظهار کرد: صدام قصد داشت با نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران، خاک این کشور را تصرف کند و در این خصوص، حمایت بسیاری از کشورهای غربی را نیز به همراه داشت.
وی افزود: حمایت مالی و تسلیحاتی شرق و غرب از رژیم بعث عراق و دست زدن به عملیات شیمیایی، بمباران مناطق مرزی و حملات توپخانه‌ای آن ها، ۱۶۳ عملیات در پی داشت که رزمندگان ما با قدرت ایمان توانستند نقشه‌های آن‌ها را خنثی کنند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام به مدیریت بی‌بدیل امام راحل اشاره کرد و گفت: امروز با استفاده از تجهیزات بومی و مدرن، ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مفتخر است که حتی یک سانتی‌متر از خاک ایران در دست هیچ متجاوزی نیست.
وی تشریح کرد: امروز رژیم کودک‌کش جعلی اسرائیل به انواع جنایت‌ها دست می‌زند و چون نمی‌تواند در مقابل مقاومت تاب بیاورد به حملات کوری روی آورده است و این حملات آن‌ها را در باتلاق بیشتری فرو می‌برد.
سردار حسینی تصریح کرد: ما امروز در جنگ ترکیبی و نرم دشمن هستیم اما جوانان ما زره قوی ایمانی به تن کرده‌اند و در اربعین، اجتماعات و راهپیمایی‌ها نشان داده‌اند دست از آرمان‌های نظام و انقلاب برنمی‌دارند.
استاندار ایلام نیز در این همایش گفت: ۳۱ شهریور یادآور دیوانگی و سرمستی صدام ملعون بود و ماشین جنگی با حمایت فرانسه و آمریکا و انگلیس به راه انداخت که موجب تشنجی وسیع در کشور و استان ایلام ایجاد کرد.
حسن بهرام‌نیا اظهار کرد: منافقین دست به ترورهای پیاپی در نقاط مختلف کشور زدند و کشورهای غربی هم؛ چون منافع خود را در معرض خطر دیدند دست به دست هم دادند تا ایران را وارد جنگ کنند، اما در آن دوران، مردم، ارتش، سپاه و نیروهای بسیج مردمی به رهبری امام راحل (ره) یکپارچه آماده دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و دوران پر افتخار دفاع مقدس را با دست خالی ولی اراده‌ای پولادین و ایمان به خدا و وحدت رقم زدند.