خدمت رسانی مناسب به نماز گزاران عید سعید فطر
به گزارش صنعت نیوز، اقدامات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به نمازگزاران در روز عید سعید فطر به همت نیروهای خدمت رسان شهری انجام می شود.
تاريخ : سی ام فروردين 1402 ساعت 13:37   کد : 275461
به گزارش صنعت نیوز، اقدامات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به نمازگزاران در روز عید سعید فطر به همت نیروهای خدمت رسان شهری انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص اقدامات شهرداری برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران، گفت رسیدگی به فضای سبز داخل و اطراف مصلی، گل آرایی جایگاه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران، محیط آرایی و آذین بندی مصلی، از اقدامات انجام شده است .
حسین نظری افزود: شستشوی معابر، ایجاد مسیر‌های دسترسی و نصب تابلو‌های اطلاع رسانی در مصلی، نظافت و پاکیزه سازی معابر و مسیر‌ها و تامین نیرو‌های کارگری و ماشین آلات مورد نیاز ، نصب علائم، تامین روشنایی، تامین و استقرار سرویس‌های بهداشتی سیار از دیگر اقدامات انجام شده است.
وی گفت:جلساتی نیز با پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص هماهنگی اجرای مراسم برگزار شد .همچنین برای سرویس دهی ناوگان حمل و نقلی پس از اتمام نماز عید سعید فطر، خدمات رسانی تمامی خطوط مترو از ساعت ۵:۳۰، کاهش سرفاصله قطار‌های خط یک،برنامه ریزی شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: برای جابجایی نمازگزاران از ایستگاه‌های مترو، پیش بینی ایستگاه‌های تاکسی ون برای انتقال نمازگزاران از پارکینگ‌ها و بالعکس و تعیین تعدادی ون و تاکسی برای انتقال نمازگزاران، اعزام خودرو‌های شاتل برقی برای جابجایی نمازگزاران در داخل مصلی، اعزام اتوبوس به مساجد برای انتقال نمازگزاران با هماهنگی امور مساجد نیز تدابیری اتخاذ شده است.