برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران بر مبنای محتوای جدید
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن امسال استان محور و تخصصی خواهد بود و نیاز است ۳۱ استان کشور تولید محتوا و استفاده از ابزارهای نوین تبلیغات را در صدر برنامههای خود قرار دهند.
تاريخ :
بيست و هشتم آذر 1401 ساعت 12:17
|
|
کد : 272380
|
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: نمایشگاه گردشگری تهران در بهمن امسال استان محور و تخصصی خواهد بود و نیاز است ۳۱ استان کشور تولید محتوا و استفاده از ابزارهای نوین تبلیغات را در صدر برنامههای خود قرار دهند.
علیاصغر شالبافیان در وبینار با مدیران کل و معاونین گردشگری استانهای کشور با موضوع هماهنگی برای حضور و مشارکت در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که در بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاهها برگزار خواهد شد، به ادارات کل استانی به عنوان یکی از اصلیترین بخشهای شرکتکننده در این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور تاکید کرد که نمایشگاه امسال با وجود استان محور بودن کاملا تخصصی است و نیاز است هر استان با فعال کردن تمامی ظرفیتهای فرابخشی و به مشارکت گرفتن فعالان بخش خصوصی مربوطه از زمینه مساعد فراهم شده بهرهمند شوند.
معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی افزود: برای معرفی داشتههای متنوع استانی نیاز است رویکرد و نوع تبلیغات سنتی صرف تغییر یابد و به سمت جلوه متفاوت فناوری در تولید محتوای استانی حرکت کنیم. بر این اساس استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی و همکاری با فعالین متخصص کارآمد از جمله شرکتهای دانشبنیان و پارکهای علم و فناوری در اولویت امور جاری قرار گیرد.
شالبافیان همچنین با اشاره به در نظر گرفتن ۲هزار متر زمین با تسهیلات ویژه به ارزش ۶۰۰هزار یورو به کشورهای هدف گفت: برنامهریزی به منظور برگزاری نشستهای B ۲ B با کشورهای خارجی شرکتکننده، بهرهمندی از ظرفیت خواهرخواندگی میان شهرها، نمایش ظرفیتهای شهرهای جهانی و به مشارکت گرفتن توانمندی بخش خصوصی داخلی برای دعوت فعالان شاخص و موثر دیگر کشورها نیز از جمله سایر اولویتهای کاری استانها به شمار میآید.
وی خاطر نشان کرد: همچنین تلاش شود در انعکاس ظرفیتهای متنوع و محصولات گردشگری مختلف استانی به شکلی متفاوت و ملموس به انواع گردشگری موضوعی از جمله گردشگری خوراک، کشاورزی و طبیعتگردی توجه شود.
معاون گردشگری همچنین با تاکید بر امکان معافیت مالیاتی ویژه متقاضیان پیشگام در امر تبلیغات گردشگری یادآور شد: بیمارستانهای استانی که دارای مجوز IPD برای میزبانی از گردشگران سلامت هستند نیز میتوانند با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه از موضوع معافیت مالیاتی بهرهمند شوند.
|