کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش نتیجه سال‌ها تلاش در ایساکو است
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایساکو در راستای کسب رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو طی نشست خبری که صبح روز گذشته (21 شهریورماه 1401) برگزار شد به تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده در این زمینه پرداخت.
تاريخ : بيست و دوم شهريور 1401 ساعت 11:31   کد : 269821
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایساکو در راستای کسب رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو طی نشست خبری که صبح روز گذشته(21 شهریورماه 1401) برگزار شد به تبیین و تشریح فعالیت های انجام شده در این زمینه پرداخت.

به گزارش صنعت نیوز، بابک سلاجقه؛ مدیرعامل شرکت ایساکو با حضور در این نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: کسب جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ایساکو نتیجه سال‌ها تلاش همکاران ما بوده است و حدودا 5 سال است که برای اشاعه تفکر علمی خدمات نوین پس از فروش در سازمان های خود برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: شرکت ایساکو 13سال پیاپی موفق به کسب مقام اول در خدمات پس از فروش شده بود اما هیچگاه موفق به کسب رتبه یک نشده بود که خوشبختانه امسال موفق به کسب این جایگاه شد و قطعا این موفقیت از عشق به مردم سرچشمه می گیرد.

مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه تحریم ها و کرونا مشکلات زیادی در زمینه خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی به شرکت ها تحمیل کرد، یادآور شد: ما در ایساکو تصمیم گرفتیم به واسطه فشارهایی که در حوزه خدمات پس از فروش به مردم وارد شده با روی خوش با مردم صحبت کرده و در عین آرامش به مشکلات مردم رسیدگی کنیم و قول دادیم تا پایان مشکلات کنار آنها خواهیم بود تا بتوانیم باری از روی دوش آنها برداریم.

سلاجقه عنوان کرد: تمامی شبکه های نمایندگی ایساکو از طریق سازمان های بازرسی و وزارت صمت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا تمامی شاخص های مرتبط در بهترین حالت خود قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: ادعا نمی کنیم که هیچ ایرادی در عملکرد خود نداریم اما تمامی عملکرد پرسنل و شبکه های نمایندگی رصد و پایش ویژه می‌شود و زیر ساخت‌های علمی سازمان در حال توسعه است و پرسنل به صورت مرتب در حال آموزش هستند.

مدیرعامل شرکت ایساکو بیان کرد: تمامی شرکت های سطح کشور تاکنون بیش از رتبه دو و دو ستاره را کسب نکرده بودند که خوشبختانه با راهبری و هدایت مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو طی 9 ماه اخیر و روابط صمیمانه ای که ایشان در مجموعه ایجاد کردند برای نخستین بار موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش شدیم. چراکه کسب این جایگاه کار فردی نیست و نیازمند کار گروهی است و با تلاش های شرکت های زیرمجموعه تامین قطعات، معاونت کیفیت و توسعه و در نهایت ایساکو توانستیم تمام شاخص ها را با بالاترین نمره پاس کنیم.

سلاجقه خاطرنشان کرد: ایساکو ضمن اینکه همواره سعی بر این داشته که نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهد اما کسب این رتبه و جایگاه قطعا مسئولیت ما را در ادامه مسیر بیشتر کرده و همکاران ما تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهند گرفت.

وی در ادامه در خصوص نحوه نظارت شرکت ایساکو بر جلوگیری از ورود قطعات تقلبی به شبکه خدمات گفت: از ابتدای سال جاری جلسات خوبی به همراه وزیر محترم صمت، مدیرعامل ایران خودرو و بنده در خصوص جلوگیری از ورود قطعات قاچاق و غیر اصل به شبکه خدمات برگزار شده و به صورت منظم در حال پایش هستیم.

مدیرعامل شرکت ایساکو همچنین درباره ادغام شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا گفت: جلسات متعددی با مدیران سایپا یدک در این زمینه داشتیم تا مشکلات زیرساختی حل شود و با توجه به تفاوت های ساختاری امکان لینک شدن دو بخش باهم فراهم شود و در یک ماه آینده قرار است یک نمایندگی مشترک به صورت پایلوت راه اندازی شود و در صورت موفقیت، این طرح گسترش خواهد یافت.